دسته‌بندی نشده

دانلود پایان نامه ارشد رشته ارتباطات:هنجارها در جامعه دینی و تبلیغ کالاهای هنجارشکن در رسانه

دانلود پایان نامه

پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :هنجارها در جامعه دینی و تبلیغ کالاهای هنجارشکن در رسانه

تکه ای از متن پایان نامه :

زمین” تنظیم و ثبت نمود. در توسعه خردگرایی قرن چهارم ه.ق اگر وقایعی همچون حمله و سلطه مغولان روی نی داد تجربیات ثبت اینگفت و گوها بسیار زودتر از غربی ها به عرصه ی رسانه های ما وارد میشدند (محسنیان راد،1389: 30-29)

مصاحبه روشى می باشد که در آن اطلاعات مورد نیاز تحقیق از طریق ارتباط مستقیم بین پرسشگر یا محقق با پاسخگو گردآورى مى‌گردد. در واقع، مصاحبه یک مکالمه دو طرفه می باشد که با طرح سؤال مصاحبه‌گر به مقصود کسب اطلاعات مربوط به تحقیق آغاز مى‌گردد. این امر مى‌تواند بصورت رو در رو یا برقرارى ارتباط تلفنى انجام پذیرد.

برقرارى ارتباط صمیمانه بین مصاحبه‌کننده و مصاحبه‌شونده تأثیر مهمى در ثمربخشى این روش دارد؛ زیرا مصاحبه براى پى بردن به واقعیت‌ها، احساسات، گرایش‌ها، باورها و علائق پاسخگو یا مصاحبه‌شونده طراحى و برنامه‌ریزى مى‌گردد و تحقیق این امر با برقرارى ارتباط صمیمانه و جلب اعتماد مصاحبه‌شونده مقدور می باشد. در این روش، مصاحبه‌گر درصدد نفوذ در مصاحبه‌شونده نیست و نمى‌خواهد طورى اقدام کند که باعث بروز تغییر در وى گردد. همچنین، مصاحبه‌گر باید بداند که صبر و خویشتن‌دارى و تحمل بروز شرایط ناگوار امرى معایب روش مصاحبه

۱. این روش وقت‌گیر و پرخرج می باشد و زمان زیادى را طلب نموده، جامعه محدودى را مورد شناسایى و مطالعه قرار مى‌دهد.

۲. اطلاعات بدست آمده از طریق روش مصاحبه را نمى‌توان همانند روش پرسشنامه به جامعه بزرگترى تعمیم داد؛ زیرا این اطلاعات بر پایه تعداد محدود و موردى جمع‌آورى مى‌گردد و تنها مى‌توان نتایج را به افراد مشابه تعمیم داد.

این مطلب مشابه را هم بخوانید :   پایان نامه ارشد رشته تربیت بدنی: هم سنجی برآورد Vo2peak با معادلات آلومتری منتخب در دانش آموزان دختر نوجوان چاق و غیرچاق

۳. قابلیت تعبیر و تفسیر اطلاعات بویژه در مصاحبه آزاد پایین می باشد و محقق باید دقت، حوصله و وقت زیادترى را صرف این کار کند. حتى قبل از شروع مصاحبه، محقق باید روش تحلیل و تفسیر اطلاعات را پیش‌بینى و طرح‌ریزى نماید.

۴. به مصاحبه‌گران مجرب و کارآزموده نیاز می باشد؛ زیرا مصاحبه امرى می باشد فنى و تخصصى و از عهده هرکس برنمى‌آید.

هنجارها در جامعه دینی و تبلیغ کالاهای هنجارشکن در رسانه مورد پژوهی ماهواره

برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک پایین صفحه