برگه تقلب در Influencer: نحوه اتصال ، درگیری و دستیابی به آنچه می خواهید

مصرف کنندگان به اطلاعات شخص ثالث بیش از خود یک برند اعتماد دارند (طبق گفته نیلسون ۹۲٪ از مردم به توصیه های همسالان برای انتخاب محصول و ترجیحات برند اعتماد دارند). و هیچ تأیید بهتری نمی تواند یک مارک از یک تأثیرگذار از یک تأثیرگذار داشته باشد. تاییدیه های اینفلوئنسر می توانند به شکل سهم ، نقل قول یا پیوندی به سایت / پست وبلاگ شما باشند. آنها اثبات اجتماعی را ارائه می دهند که پست وبلاگ شما ارزش خواندن دارد ، وب سایت شما دارای نشانک است یا نام شما قابل ذکر است.

اما این افراد تأثیرگذار چه کسانی هستند؟ معمولاً وبلاگ نویسان ، وبلاگ نویسان و افرادی که یا وقت خود را برای ایجاد یک حضور آنلاین قدرتمند در نظر گرفته اند یا قبلاً یکی از آنها (مثلاً افراد مشهور) را دارند. ما یک برگه تقلب دستی را تهیه کرده ایم که شامل همه چیزهایی است که شما باید در مورد نحوه یافتن ، اتصال و تعامل با تأثیرگذار مناسب بدانید. بهترین قسمت؟ ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید آنچه را که می خواهید و مورد نیاز مارک شما است ، به دست آورید.

چگونه می توان از Influencers خود تعریف کرد:

مخاطب:

هر آنفلوانزر آنلاین مناسب برای برند شما نیست. یکی از مهمترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که ابتدا مخاطبان خود را تعریف کنید و سپس آنچه را که تأثیرگذار شما در تلاش است برای دستیابی به آن تعریف کنید تعریف کنید. شما باید مطمئن شوید که محتوای شما در معرض دید افراد مناسب قرار گرفته و دسترسی به مخاطبان مورد نظر خود را تحت تأثیر قرار دهد.

دسترسی:

یافتن و اتصال با تأثیرگذار ایده آل شما می تواند تلاش زیادی کند ، بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که تأثیرگذار بالقوه شما موارد زیر را به اندازه کافی دارند. به هر یک از کانال های رسانه های اجتماعی خود مراجعه کرده و مشخص کنید که تعداد پیروان و هواداران آنها چقدر است. همچنین می توانید Klout را امتحان کنید تا نمره تاثیرگذار آنها را ارزیابی کند.

زمینه:

دسترسی و مخاطب به تنهایی کافی نیستند که بتوانند با یک تأثیرگذار تماس بگیرند. همچنین باید متن متناسب باشد (یعنی اینکه محتوا که قبلاً آنها را به اشتراک می گذارند متناسب با اهداف محتوای شما باشد). در غیر این صورت ، تأثیرگذار تأثیرگذار شما ناخوشایند و متمایز به نظر خواهد رسید و تأثیر کمی بر آنچه می خواهید برای دستیابی به آن داشته باشید ، نخواهد داشت. همانطور که جی بائر می گوید ، “تأثیر واقعی باعث حرکت ، نه فقط آگاهی می شود.”

نکته برتر: جف بولاس سعی می کند تا به طور مستقیم با مخاطبان تأثیرگذار صنعت خود ارتباط برقرار کند و به حداکثر برساند تا تاثیر محتوای خود را افزایش دهد.

علاقه مندید

چگونه می توانیم Influencers خود را بیابیم:

BuzzSumo:

BuzzSumo دارای یک ابزار جستجوی تأثیرگذار جذاب است که به کاربران اجازه می دهد تا برای هر موضوع یا هر مکان قدرتمندترین تأثیرگذار را جستجو کنند. شما می توانید نتایج را با دسترس ، قدرت ، تعامل و تأثیرگذاری فیلتر کنید. BuzzSumo همچنین به شما امکان می دهد تا مطالبی را که تأثیرگذار خود به اشتراک می گذارید ، پیگیری کنید و تمام داده های تأثیرگذار خود را بر روی یک صفحه گسترده دستی صادر کنید. شما می توانید در BuzzSumo لیست های ویژه تأثیرگذار ایجاد کنید و تأثیرگذار را مستقیماً از طریق ابزار نیز دنبال کنید. برنده پیرامون!

دنبال کننده: h4>

Followerwonk یک ابزار قدرتمند تجزیه و تحلیل توییتر است. شما می توانید از آن برای جستجوی و تجزیه و تحلیل پیروان رقبا استفاده کنید – این می تواند به شما کمک کند تا تعیین کنید که کدام مؤلفها ارزش دسترسی دارند. علاوه بر این ، Followerwonk به شما امکان می دهد تا جستجوی زندگی نامه توییتر افراد را انجام داده و به تجزیه و تحلیل عمیق هر حساب بپردازید ، اطلاعات کلیدی را در مورد افرادی که دنبال می کنند ، و غیره ارائه دهد. ابزاری عالی برای کمک به هدفگیری تأثیرگذار مناسب برای مخاطبان شما!

پرنده کوچک:

Little Bird به کاربران کمک می کند تا تأثیرگذارهایی را تأیید کنند که توسط همسالان آنلاین خود تأیید شوند. این امکان را به شما می دهد تا طی چند دقیقه هزاران نفر از تأثیرگذار را پیدا کنید و اتصالات تأثیرگذار خود را تحلیل کنید. می توانید اطلاعات عمیق در مورد نحوه ارتباط شما ، مشتریان و رقبا را با تأثیرگذار مربوطه در مورد هر موضوع مشخص منتشر کنید. اگر اطلاعات تأثیرگذار بخش بزرگی از استراتژی توزیع محتوای شما باشد ، این مورد ارزش افزودن را ندارد.

برنامه اقدام نهایی آنفلوانزا شما:

۱ First ابتدا محتوای خوب بنویسید

در صورت رضایت از رتبه بندی وبلاگ شما ، آنفلوئنسرها محتوای شما را به اشتراک نمی گذارند و یا به فکر آنها کمک نمی کنند ، زیرا به اشتراک گذاشتن محتوای بی کیفیت می تواند تأثیر منفی بر روی برند شخصی خود داشته باشد. هیچ کس نمی خواهد چیزی را که به آن اعتقاد ندارند تصدیق کند و این به ویژه در مورد تأثیرگذار صادق است.

قبل از اینکه به هر تأثیرگذار نزدیک شوید ، اطمینان حاصل کنید که وبلاگ شما دارای بهترین کیفیت محتوای ممکن است. خواندن ، جذاب و منحصر به فرد بودن آن آسان است. و از همه مهمتر ، تأثیرگذار شما باید بلافاصله بتواند تشخیص دهد که چرا ارزش اشتراک گذاری با شبکه خود را دارد.

۲ ٫ گفتگو را درگیر کنید و شروع کنید

برقراری روابط با تأثیرگذار می تواند زمان ببرد. با دنبال کردن آنها و تماشای بروزرسانی های آنها شروع کنید. در صورت امکان به پست های وبلاگ و وب سایت / های آنها در مقالات خود پیوند دهید – آنها غالباً لینک دهنده های خود را بررسی می کنند و اگر نام شما به اندازه کافی ظاهر می شود ، ممکن است فقط بنشینند و متوجه شوند.

توییتر همچنین راهی عالی برای دستیابی به تأثیر گذاران آنلاین است. وقتی یک تأثیرگذار آخرین پست خود را به اشتراک می گذارد ، یک توییت سریع برای آنها ارسال کنید و به آنها بگویید که فکر می کنید عالی است (و چرا این کار را می کنید). از آنها سؤالی سریع برای کمک به آنها بخواهید (افرادی که دوست دارند به دیگران کمک کنند) ، مطالب خود را دوباره ببندید و روش هایی را پیدا کنید که مرتباً در جلوی آنها قرار بگیرد (مانند پیوستن به گروه های مربوطه که آنها بخشی از آنها هستند و به محتوای و افکار شما کمک می کنند).

شروع مکالمه به شما کمک می کند تا در رادار خود مستقر شوید و وقتی در آینده از شما درخواست کمک می کنید ، وضعیت بهتری برای این کار خواهید داشت.

۳ P پیچ خود را ساده نگه دارید

اینفلوئنسرها هر روز صدها ایمیل (شاید هزاران نفر) دریافت می کنند. آنها وقت ندارند که نامه الکترونیکی شما را با دقت بخوانند ، بنابراین آن را کوتاه ، شیرین و تا حدی حفظ کنید. در صورتی که از کسی بخواهید افکار خود را برای مقاله خود ارائه دهد ، از این قالب مفید استفاده می کند:

الگوی دستی مفید برای نقل قول:

خط موضوع: نقل قول سریع برای (درج مطلب وبلاگ).

خط ۱: ما در حال نوشتن یک پست وبلاگ هستیم (موضوع وبلاگ را درج کنید).

خط ۲: به عنوان یک متخصص (درج تعارف – دلیل تماس با آنها برای شروع کار) متخصص ما دوست داریم نظرات شما را بدست آوریم (درج مطلب وبلاگ).

خط ۳: اگر می توانید ارسال کنیدیک عبارت کوتاه از (وارد کردن تعداد کلمات مورد نظر) واقعاً قدردانی می کنیم.

خط ۴: از شما سپاسگزارم و از آن خارج شد.

نکته برتر : ابتدا یک صدای جیر جیر سریع برای آنها ارسال کنید و از آنها بخواهید که اگر یک ایمیل سریع برای آنها ارسال شود ، از آنها سؤال کنند – این مودب است و به آنها هشدار می دهد که ایمیلی وجود دارد که در صندوق ورودی آنها وجود دارد که باید خوانده شود.

آیا می خواهید در مورد چگونگی پیدا کردن و ارتباط با تأثیرگذار اصلی در طاقچه خود اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ دیپلم حرفه ای آنلاین در بازاریابی رسانه های اجتماعی توسط متخصصان صنعت ایجاد ، تأیید و اعتبار می یابد و دانش تخصصی مورد نیاز برای تخصص در زمینه بازاریابی رسانه های اجتماعی را به شما می دهد.

بروشور دوره بازاریابی رسانه های اجتماعی
به * – هیچ آموزش برای مشارکت آموزشی خودآموز شرکت مشارکت آموزشی
نام *
نام خانوادگی *
وضعیت چشم انداز -None-A Lead New- بدون تماس با B 10٪ NotualCC 30٪ InD واجد شرایط ۵۰٪ ثبت نام تأیید شده / پرداخت نشده ۷۰٪ ثبت نام تأیید شده ۸۰٪ برنامه StageF 90٪ صورتحساب G 95٪ سپرده پرداخت شده ۱۰۰٪ PaidI 0٪ سرب واجد شرایط OutJ PostponedK LostL DuplicateM به یک PartnerN به اطلاعات مربوط به اشتباه کاذب مراجعه شده است تلفن تلفنی نیست کار نمی کند مراجعه به مجوز SalesP به بازاریابی مراجعه شده به مشاغل وب سایت مراجعه به مشاغل TeamP ارجاع شده به TeamP ارجاع شده به Corporate TeamQ مراجعه شده توسط یک پرسشنامه / StudentR بسته شده توسط عملیات
ایمیل *
نام شخص
تلفن *
کشور * -None-متحده KingdomUnited StatesIrelandAustraliaAfghanistanAland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial جزایر GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench سرزمین های جنوبی گابن ، گامبیا ، جورجیا آلمان ، Gana GibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaiti جزایر هارد و جزایر مک دونالد هولی را مشاهده کنید (V atican City State) هندوراس هنگ کنگHungaryIcelandIndiaInd IndonesiaIran، جمهوری اسلامیIraqIsle of ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، جمهوری خلق دموکراتیک Korea، جمهوریKosovoKuwaitKyrgyzstanLao، LothosstanbaneLeasstanstanLeftonstanstanLeastandagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، فدرال StatesMoldova، RepublicMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern IrelandNorthern مارینا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPalestinian قلمرو، OccupiedPanamaPapua جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و جهان GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbiaSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و جنوب ساندویچ IslandsSpainSri LankaSudanSurinameSvalbard و ژان MayenSwazilandSwedenSwitzerlandSyrian جمهوری عربی تایوان ، استان چین تاجیکستان تانزانیا ، جمهوری تایلندتیمور-لسته توگو توکلوا TongaTrinidad & Tob پیش از تونسا ترکیه ، ترکمنستانترکمنستان جزایر تورکس و کایکوستوالوآگوانداکراین ایالات متحده عربی متحد ایالات متحده کوچک جزایر دور افتاده اروگوئه ازبکستانVanuatuVenezuelaViet NamVirgin، جزایر بریتانیاVirgin، U.S.Wallis & FutunaW SaharaYemenZimbabZZZ
کی می خواهید تحصیل کنید؟ -هیچ- به محض وجود مکانی در ۱-۳ ماه در ۳-۶ ماه فقط در حال حاضر تحقیق می کنید
عضویت در خبرنامه
استعلام رویداد
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
مدت آخرین کلیک
صفحات بازدید شده
تعداد بازدیدهای وب سایت
زمان در وب سایت گذشت
منطقه زمانی
دوره
دوره علاقه -None-PDDM-WebPG-WebMA-WebPDMM-WebPDSM-WebPDSMM-WebPDSP-WebPDDS-Web Modules IndividualCorporate StudentCorporate OptionunityPartnociation OptionunityReferred از Persessect / StudentRefer to IBATRefer to ECommerce for Review
فرم URL