دانش آموزان در طی دهه ها: چگونه تغییر کرده اند؟

اگر پدربزرگ و مادربزرگ های ما امروز برای ورود به دانشکده ثبت نام می کردند ، دچار شوک فرهنگی شدید می شدند. کلاس ها نه تنها در یک دهه گذشته بلکه حتی در پنج سال گذشته نیز به طرز چشمگیری تغییر کرده اند.

تابلوهای هوشمند ، لپ تاپ ها و دستگاه های دیجیتال اکنون بر منظره کلاس حاکم هستند. شکاف رو به رشد مهارت ها همچنین باعث می شود که افراد حرفه ای شاغل دیگری به دنبال کشف آموزش باشند زیرا تقاضا برای مهارت های غیرمادی در حال رشد است. این نیز چهره جمعیت شناسی دانشجویی معاصر را تغییر داده است.

دانشجو

پیشرفت در هوش مصنوعی ، دیجیتالی شدن و فن آوری نیز بسیاری از بزرگسالان را در نیروی کار مجبور کرده است تا با توجه به پیشرفت بازار کار و بازنگری در مشاغل خود ، به مشاغل خود تجدید نظر کنند. بسیاری نیز مشاهده کرده اند که نقش هایشان به سرعت تغییر می یابد و به مهارتهای نرم کاملاً جدید احتیاج دارند. این موقعیت ها به استقبال یادگیری سریع گام با مباحث بسیار تخصصی مانند دوره های آنلاین و ریزآموزش کمک کرده است.

دیجیتال

اکنون ، دانش آموزان مسن تر در پردیس دانشگاه حضور دارند که تعداد فزاینده ای از یادگیرندگان نیمه وقت به صفوف پیوستند. بیایید نگاهی دقیق تر به این تغییر دهیم که چگونه این تأثیرات باعث تغییر دانش آموزان در طی دهه ها شده است.

دانش آموز

نمایه و ذهنیت

حتی در سالهای اخیر تغییرات جالبی در میزان جمعیت مورد انتظار دانش آموزان به وجود آمده است. طبق گزارش EAB ، روند رو به رشدی در سمت ویژگیهای “غیر سنتی” وجود دارد که یکی از قابل توجه ترین تغییرات سن آنها است.

مشخصات استاندارد دانشجویان دانشگاه های اخیر فارغ التحصیلان دبیرستان در گروه سنی ۱۸ تا ۲۱ سال بود. امروزه ۱ از ۵ دانش آموز بالای ۳۰ سال و ۳۸٪ دانشجویان کارشناسی ارشد بالای ۲۵ سال هستند. یکی دیگر از ویژگی های غیر سنتی این است که ۳۵٪ دانش آموزانی که در دانشگاه شرکت می کنند به صورت پاره وقت و ۲ از ۵ نفر در کالج جامعه شرکت می کنند.

علاوه بر این ، میزان اطلاعاتی که دانش آموزان امروز مجبور به جذب آن هستند نیز باعث می شود دانش آموزان احساس غرق کنند. بخشی از این امر به دلیل فناوری است که به نظر می رسد که از نظر ارزش چهره امکان دسترسی آسانتر به تحقیقات را فراهم می کند.

با این حال ، دانشجویان نمی دانند چگونه به طور موثری به آن دسترسی پیدا کنند و همچنین در حفظ آن مشکل دارند. کسانی که درآمد کمتری دارند برای اضافه بار اطلاعات در معرض خطر بیشتری هستند.

آموزش انعطاف پذیر

جای تعجب نیست که فشار اضافه شده بر تعادل کار و مدرسه باعث افزایش تقاضا برای گزینه های یادگیری انعطاف پذیر شده است.

طبق گزارش EAB ، بیش از ۲۵٪ از دانشجویان به دلیل انعطاف پذیری ، دوره های آنلاین را انتخاب کرده اند. روند یادگیری آنلاین شامل موارد زیر است:

     

  • یادگیری مبتنی بر برنامه
  •  

  • ریزآزمایی
  •  

  • فیلمبرداری یادگیری
  •  

  • آموزش موبایل
  • موبایل

     

  • بازیابی
  •  

  • واقعیت مجازی و افزودنی

برنامه های مدرک همکاری نیز تغییر شیوه دریافت مدرک و مدرک دانشگاهی را تغییر می دهد.

آنها به دانشجویان این امکان را می دهند که کالج جامعه را با یک دانشگاه شریک برای کسب اعتبار تحصیل ترکیب کنند. این امر به آنها اجازه می دهد تا از موسسات مختلفی برای دریافت مدرک در موسسه منتخب «خانه» خود استفاده کنند.

ریزآموزش و فیلم

صنعت eLearning گزارش داد که ریزآموزشی سال گذشته بیش از ۶۰ درصد یادگیری را به خود اختصاص داده است. این روش ماژولهای یادگیری به اندازه نیش را برای گرفتن اطلاعاتی که مهمترین آنها هستند فراهم می کند.

دلیل این امر احتمالاً به این دلیل است که فقط ۱٪ از یک هفته کاری معمولی برای افراد در نیروی کار برای آموزش و توسعه وجود دارد – ۲۴ دقیقه از یک هفته کاری معمولی.

Microlearning از فیلم های ۱۰ تا ۱۲ دقیقه ای در کنار تست های تعاملی استفاده می کند تا دانش آموزان بتوانند سریع اطلاعات اولیه را بدست آورند.

برای آموزشهای شرکتی اکنون بسیاری از سیستم عاملهای یادگیری ویدئویی در دسترس هستند که گزینه ای آسان و مقرون به صرفه را برای بستن شکاف مهارتهایی که می توانند برای تحقق یک برنامه یادگیری خاص تطبیق داده و تنظیم شوند ، در اختیار شما قرار می دهند.

دستگاه ها و فناوری های دیجیتال

دستگاه های دیجیتالی در هر جنبه ای از زندگی استفاده می شوند و ابزاری تعاملی و همراه برای یادگیری فراهم می کنند. مربیان در حال یافتن راه هایی برای استفاده موثر از آنها ، از جمله تفاوت های ظریف و روند کانال های اجتماعی هستند.

دستگاه های دیجیتالی به دانشجویان این امکان را می دهند که به جای زنجیر زدن روی میز ، از تلفن همراه بیشتری استفاده کنند. ارتباطات تعاملی مانند اسکایپ همچنین می تواند برای تجارب یادگیری جدید که با سایر کلاسهای درس به اشتراک گذاشته می شود ، استفاده شود. این امکان همکاری را برای پروژه های بین کلاس ها و حتی مدرسه به مدرسه فراهم می کند که یادگیری تجربی را در بسیاری از جوامع ارائه می دهد.

فناوری و دستگاه های دیجیتالی همچنین معلمان را با بهره گرفتن از بسترهای آموزشی ، رسانه های اجتماعی و سایر وسایل برای برقراری ارتباط ، بارگذاری دروس و تکالیف و همچنین برای ارسال پیامک در اختیار دانش آموزان قرار داده است. در همان زمان ، بسیاری می ترسند که هوش مصنوعی غول خواب است که می تواند معلم را با بسیاری از پیشرفت های نرم افزاری تطبیقی ​​جایگزین کند و امکانات مختلفی را باز کند.

مدارس از اینترنت به عنوان یک یادگیرنده استفاده می کنندابزار g با تمرکز بسیاری بر مهارتهای IT. در حالی که بسیاری از آنها در هر کلاس دارای تابلوهای هوشمند هستند و دانش آموزان لپ تاپ هایی را برای سخنرانی های خود حمل می کنند.

ارزش و هویت دانشجویی

عدالت ، دیوارهای سیاستهای سیستمی است که بسیاری از دانشجویان را عقب نگه داشته است.

برخی از مثالهای خوب شامل مارس جهانی زنان ، اشغال جنبش وال استریت ، جنبش سیاه مشاغل و گروه های حقوق مبتنی بر جنسیت که همه آنها برای ایجاد یک کلاس تحمل تر در حال تحریک تغییر هستند. این امر همچنین معلمان را وادار می کند تا از دانشجویان حامی دانش آموزان شوند ، زیرا فناوری موانع را شکسته و مبارزات دیگران را به دانش آموزان نشان می دهد.

فردیت تشویق می شود ، چیزی که حتی ۱۰ سال پیش نیز از آن نشنیده است. پروژه های مشارکتی افراد مختلف را در کنار هم قرار می دهند تا با تمرکز بیشتر روی کار گروهی ، تحمل و درک را تقویت کنند. دانش آموزان همچنین تشویق می شوند که در کار خود بیشتر بیان کنند. چیزی که در گذشته های گذشته به طرز عجیبی اخم شده بود.

مهارتهای تفکر انتقادی

همین رویکرد در مورد یادگیری گروهی ، محیطی مناسب تر نیز فراهم می کند که می تواند دانش آموزان را از مهارت های زندگی واقعی که اهمیت بیشتری پیدا می کند ، فراهم کند.

این مهارت ها به آنها در تغییر نقش ها در نیروی کار که تأکید بر طرف انسان و تفکر انتقادی دارند که توسط فناوری نمی توان آنها را کمک کرد.

یادگیری دیگر منفعل نیست و درعوض از شیوه های تکراری استفاده می شود تا دانش آموزان را وادار به جذب اطلاعات کند. این رویکرد توسعه انسانی را خنثی می کند و از اهمیت تفکر انتقادی به دانش آموزان جلوگیری می کند.

بدهی دانشجویی

وام دانشجویان افزایش یافته است که در ده سال گذشته شاهد روندهای زیر بوده است:

     

  • ۶۰٪ از فارغ التحصیلان در سال ۲۰۰۸ برای آموزش و پرورش وام گرفته اند در مقایسه با ۵۲٪ در سال ۱۹۹۶
  •  

  • از این وام گیرندگان ، متوسط ​​وام برای مدرک لیسانس بیش از ۲۳K دلار در مقایسه با بالاتر از ۱۷K در سال ۱۹۹۶ بود
  • دلار

     

  • نرخ وام در مدارس خصوصی برای کسب سود بالاترین است و دانش آموزان بیشتری در این مدارس شرکت می کنند
  •  

  • ۲۴٪ فارغ التحصیلان مقطع لیسانس در مدارس انتفاعی بیش از $ ۴۰K در مقایسه با ۱۴٪ در مدارس غیرانتفاعی وام گرفته اند

جالب اینجاست که ۴۷٪ دانش آموزان در سال ۲۰۱۷ از نظر مالی مستقل از والدین خود بودند ، در حالی که طبق گزارش بنیاد لومینا ۴۲٪ در نزدیکی یا زیر فقر زندگی می کردند.

محققان دانشگاه ایالتی سن دیگو با افزودن منابع مالی دانشجویان امروزی ، دریافتند که افرادی که از سال ۱۹۷۱ تا ۲۰۱۴ دانشجویان را مطالعه می کردند ، دریافتند که در حدود ۷۱٪ از هزاره ها احساس می کنند که درآمدزایی مهم است ، در مقایسه با ۵۵٪ از سرمایه گذاران. Millennials همچنین لیسانس خود را “مدرک جدید دبیرستان” می دانند ، احساس می کنند به آنها کمک نمی کند امنیت مالی را ایجاد کنند.

دانش آموزان سپس و هم اکنون

تمام این اطلاعات خوب و خوب است ، اما هیچ چیز آشکارتر از مقایسه جمعیتی یک طرفه نیست. مقایسه هزاره ها با نسل خاموش مبتنی بر آموزش ، موارد زیر را کشف کرد:

     

  • زنان هزاره چهار برابر بیشتر از نسل سکوت بودند که حداقل مدرک لیسانس را در همان سن دریافت کنند
  •  

  • از ۱۰ مرد هزار ساله حداقل دارای مدرک لیسانس بود در حالی که تنها ۱۵٪ از همتایان ساکت خود بودند.
  •  

  • تعداد هزاره زن بیشتر دارای مدرک لیسانس نسبت به همتایان مرد خود است که بر خلاف نسل خاموش است

نزدیک به یک دهه پیش ، تفاوتهای قابل توجهی بین دانشجویان امروز و آن ۱۰ سال گذشته وجود داشته است.

مطالعه Pew Research نشان داد که مطابق نظر روسای دانشگاه که مورد بررسی قرار گرفته است ، دانشجویان در سال ۲۰۱۱ به اندازه دانشجویان ۱۰ سال قبل برای دانشگاه آماده نبودند. در حقیقت ، ۵۸٪ روسای کالج گفتند که دانش آموزان دبیرستان سال ۲۰۱۱ نسبت به کسانی که یک دهه قبل وارد شده بودند ، کمتر آماده بودند. در مقایسه ، ۶٪ گفتند که دبیرستان ها در آمادگی دانش آموزان بهبود یافته اند ، و ۳۶٪ گفتند که آنها همان کاری را انجام می دهند که ۱۰ سال پیش انجام داده اند.

افکار نهایی

این تغییرات عمیق ، تغییر و تحول مشخصی از پارادایم های گذشته منسوخ نشان می دهد.

زنان مردانی فرهیخته هستند ، بزرگسالان به تحصیلات خود باز می گردند و ادامه می دهند و عصر دیجیتال معرفی ذهنیت و روش جدیدی برای یادگیری افراد است.

آیا موسسه شما آماده رقابت در این دنیای جدید دیجیتال است؟

کلوداگ اوبراین

متخصص ارشد محتوا