خدمات صدور ضمانت نامه انفورماتیک گستر معرفی شد

شاید شمام با دستگاه های بدون گارانتی یا گارانتی نامعتبر روبرو شدین. شاید واسه خرید دلهره جفت و جور نوت بوک یا تبلت با گارانتی معتبر رو دارین. شاید بخواین دستگاه شما دوسال گارانتی معتبر داشته باشه.

شرکت انفورماتیک گستر امروز طرحی رو در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه معرفی کرد که در اون ۲۰ درصد از دستگاه های نوت بوک و تبلت اصلی وارد شده به کشور که گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر ندارن می تونن تحت پوشش اون به خریداران و مصرف کنندگان ارائه شه.

واسه اطلاع از جزئیات این خدمات در ادامه با سایت ما همراه باشین.

حسین غروی رام مدیرعامل شرکت انفورماتیک گستر با اعلام شروع طرح سامانه ارسال ضمانت نامه توضیح داد: دستگاه های نوت بوک و تبلتی وارد بازار می شن که به وسیله وارد کننده خدمات پس از فروش ارائه نشده و یا گارانتیای زیر پله ای ارائه می شه. ما با طرح سامانه ارسال ضمانت مشکل وارد کننده، فروشنده و مصرف کننده اجناس رو حل کردیم.

ایشون افرود: در این طرح بیشتر برنده های تبلت و نوت بوک که وارد بازار ایران می شن در سامانه ما ثبت هستن و مراکز فروش ما با سامانه ای که واسه اونا تعبیه کردیم می تونن گارانتی مورد نظر رو ثبت کرده و به مشتریان در لحظه و آنی ارائه بدن.

غروی اعلام کرد: شکاف موجود در ارائه نوت بوک بین واردکننده و مصرف کننده بحث خدماته. این موضوع به دلیل مهاجرت بعضی شرکتای ایرونی به امارات واسه خرید و فروش محصول و فروش اجناس به وسیله شرکتای پاکستانی، هندی و اماراتی به فروشگاه داران داخلیه که دلیل نبود سرویس دهی پس از فروش روی اجناس در ایران شده.

اون با اشاره به اینکه حدود ۲۰ دزصد از نوت بوکا و تبلتای موجود در بازار ایران شامل این مشکل می شه ، گفت:با در نظر گرفتن تحقیقات ما در بازار ایران در هر دقیقه کاری ۶ نوت بوک و ۱۴ تبلت به فروش می رسه و با در نظر گرفتن آمار ۲۰ درصدی هر دقیقه ۱ نوت بوک و ۳ تبلت نیازمند سرویس دهی پس از فروش به مشتریان هستن.

بهنام سبحانی مدیر پیشرفت تجارت این شرکت هم گفت: موضوع اصلی در بازار واسه مشتریان اینه که با کدوم گارانتی بخریم. خدمات پس از فروش هم به طور کامل ایرانیزهه. یکی از رویکردامون در سامانه ارسال ضمانت نامه اینه که مشتری از اصل نبودن کالا اطمینان کامل به دست بیارن. بررس کیفیت اصالت کالا یکی از نشونه های کار ماست.

سبحانی اضافه کرد: ما واسه جذابیت بیشتر و ارزش افزوده گارانتی خود، طرح هدیه انفورماتیک گستر با نام «هاگ» رو اجرا می کنیم. در این طرح که دو هفته بیشتر از راه اندازی اون نمیگذره خدمات تفریحی، ورزشی و رستورانی به مشتریان انفورماتیک گستر ارائه می شه.

ایشون در مورد طرحی واسه افزایش مرکز خدمات و کارآفرینی بیشتر اضافه کرد: ما یه طرحی گذاشتیم تا دانشجویان و همکارانی که علاقه مند به تعمیر و سرویس دستگاه های نوت بوک و تبلت هستن رو جذب کرده، آموزش می دیم و از اونا واسه مراکز خدمات خود استفاده می کنیم تا ضمن کارآفرینی و سود رسانی به این افراد واسه خود هم سود به دست بیاریم.

اکبر جعفری معاونت فروش و بازاریابی شرکت انفورماتیک گستر هم با اشاره به گشایش نرم افزار و شبکه فروش واسه نمایندگان گفت: هر نماینده کارشناس فنی واسه گارانتی دیتگاها معرفی می کنن و ما هم هر از چند وقتی بازرسان خودمون رو به این فروشگاه ها ارسال می کنیم.

ایشون هم اینکه شکلای جور واجور گارانتیای این طرح رو اینجور توضیح داد: گارانتی معمولی و گارانتی عجیب در دو نوع یه سال و دوسال ارائه می شن. گارانتی عجیب بدین صوررته که اگه دستگاهی واسه تعمیر به گارانتی آورده شد تا زمان ارائه دستگاه به مشتری یه دستگاه مشابه در اختیار مشتری قرار میگیره. خدماتی که همه گارانتیای موجود از موارد نقض گارانتی می دونن رو ما پوشش میدیم و باعث عجیب شدن گارانتی می شه.

جعفری در سوال خبرنگار سایت ما مبنی بر اینکه اگه دستگاه دست دوم یا به دوباره اصلاح شده به وسیله فروشگاهی در سامانه گارانتی شه تکلیف مشتری چیه گفت: ما به مشتری گارانتی رو ارائه می کنیم ولی خسارات رو از مغازه ای که دستگاه رو گارانتی کرده دریافت می کنیم چون با فروشگاه ها قرارداد سفت و سختی داریم و این موارد در این دیده می شه.

بنا به گفته مدیران انفورماتیک گستر قیمت یان ارسال ضمانت نامه و گارانتی واسه نوت بوکای غیر اپلی ۴۱ هزار تومن، تبلتای زیر یه میلیون تومن ۲۴ هزار تومن و تبلتای یه میلیون تومانی به بالا ۳۵ هزار تومن در گارانتی معمولی و در گارانتی عجیب قیمتا از ۶۰ هزار تومن تا ۱۳۰ هزار تومنه.

No comments yet, be the first!

Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *