lose-weight-without-dieting,لاغری بدون رژیم

لاغری بدون رژیم دقیقاً همون چیزیه که افراد شکمو به دنبال اون هستن اما این موضوع چیجوری اتفاق میفته؟

به گزارش آلامتو و به نقل از مجله تناسب اندام؛ وقتی که رژیم غذایی می گیرید تا وزن کم کنین، ممکنه حتماً موفق نشید. راه هایی هست تا بدون یه رژیم لاغری وزن کم کنین. بعضی مواقع شما تلاش می کنین تا با گرسنگی دادن به خودتون وزن کم کنین، اگر در آخر برعکس جواب میده. تلاش کنین تا وزن خود رو از راه های دیگه که بهتر هم هستن کم کنین. در این نوشته می تونید با ۷ راه در این مورد آشنا شید.

۱. واسه تمرینات ورزشی منظم کاهش وزن برنامه ریزی کنین

اگه می خواهید بدون رژیم غذایی وزن کم کنین، نیاز دارین تا به شکل منظم ورزش کنین. شما باید به برنامه ی ورزشی خود بچسبید و واسه اون فداکاری کنین. اگه به شکل منظم تمرین داشته باشین، اندام متناسبی میسازید.

۲. همیشه فست فود و تنقلات نخورین

اینکه تنقلات و غذاهای بدون خاصیت رو از خورد و خوراکتان خط بزنین، به این معنا نیس که شما رژیم گرفته اید. در این صورت شما به شکل منظم غذاهای سالم می خورید و از کالری های اضافه ی تنقلات در امان هستین. با رعایت این مورد وزنتون کم می شه.

۳. در فواصل منظم غذا بخورین

به خودتون گرسنگی ندین و پس از یه گذشت یه زمان طولانی غذا نخورین. هر وقتی که احساس گرسنگی کردین چیزی بخورین، در این صورت با خوردن مقداری مناسب، گرسنگی تون کلکش کنده میشه. اگه اینجور نکنین در آخر زیادتر از اندازه می خورین یا اینکه به تنقلات روی میارید.

۴. وقتی که گشنه نیستین، هله هوله نخورین

وقتی که تا دیروقت بیدار بمونین یا اینکه عصر خسته کننده ای رو گذرونده باشین، ممکنه تمایل پیدا کنین کمی هله هوله بخورین. تلاش کنین که دور تنقلاتی که ارزش غذایی ندارن رو خط بکشین، مخصوصاً در وقتی که گرسنه نیستین اما احساس می کنین دوست دارین چیزی بخورین. اگه هوستون رو کنترل کنین، شک نداشته باشینً وزنتون کاهش پیدا می کنه.

۵. نیمه شب ها غذا نخورین

اگه می خواهید وزن کم کنین، باید معنی وعده های غذایی رو درک کنین. غذا خوردن در نیمه شب، شما رو در راه اشتباهی میندازه. اندازه سوخت و ساز بدن شما در شب کمه، پس غذایی که نیمه شب می خورید به درستی هضم نمیشه.

۶. در حد میونه روی بخورین

شما نیاز دارین تا صبحونه، ناهار و شام رو به درستی بخورین. هم اینکه می تونید یه بار در هفته پس از هر وعده ی غذایی تون دسر هم بخورین. غذای هفته ی پیش روتون رو برنامه ریزی کنین و در حد میونه روی بخورین. در این حالت نه فقط به هوس های خود جواب مثبت داده اید، بلکه از مواد غذایی مورد علاقه ی خود محروم هم نشده اید.

۷. بیرون از خونه کمتر غذا بخورین

بعضی مواقع تلاش می کنین وزنتون رو کنترل کنین اما به شکل منظم بیرون از خونه غذا می خورید که اصلاً سالم نیس. در خونه، غذاهای سبک بپزید و در یخچال نگهداری کنین و وعده های غذایی رو از خونه با خود به محل کارتون ببرین. وگرنه حتماً روزتون به یه همبرگر یا یه فست فود دیگه ختم می شه.

مطمئن باشین اگر این راه ها رو پی بگیرین، بدون وارد شدن به یه رژیم لاغری سخت و غیر قابل تحمل وزنتون کم می شه.

چیجوری بدون رژیم غذایی لاغر شیم؟

بهترین نوشیدنیای چربی سوز واسه آب کردن شکم

روش های لاغری آسون مجله تناسب اندام کاهش وزن