رپورتاژ آگهی: مصاحبه خواندنی با یک ادمین اینستاگرام

رپورتاژ آگهی: مصاحبه خواندنی با یک ادمین اینستاگرام
سپتامبر 20, 2019 No Comments آموزشی مدیر سایت

followgram-r

اول خودتون رو معرفی کنین و در مورد شغلتون برامون بگید.

فاطمه ۲۵ ساله کارشناس کامپیوتر – گرایش نرم افزار و ساکن تهران! من یه ادمین اینستاگرام هستم که در تیم سایت فالوگرام مشغول به کار هستم. کار من مدیریت تبلیغات و پست گذاری مطالب تو یه صفحه اینستاگرامه. به طور خلاصه تبلیغات بیشتر صفحات تجاری و عمومی در اینستاگرام انگار به صورت مستقیم یا غیرمستقیم بوسیله گروه ما انجام میشه و من هم یکی از کسائی هستم که نقش کوچیکی در منتشر کردن این تبلیغات دارم.

تازگیا شنیده میشه که کار و کاسبی های خیلی از راه شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام موفق شدن درآمدی قابل توجه داشته باشن، این موضوع صحت داره؟

من به آمار سایت بزرگ بازاریابی سام آل مراجعه میکنم، سایتی که تو یه مقاله در اواخر سال ۲۰۱۴ نوشت «اگه هر کار و کاسبی دست کم یه محصول تصویری واسه فروش داره و الان در اینستاگرام فعال نیس، قسمت بزرگی از فروش خود رو از دست داده» در وقتی که این مقاله منتشر شد، به کار گیری اینستاگرام در ایران تازه رو به رشد بود و کمتر کسی باور میکرد که ماجرای تبلیغات در اینستاگرام در ایران هم ممکن شه. اما امروز میبینیم که ذهن خلاق جوانان ایرونی بسیاری باعث شده که اونا بتونن از راه اینستاگرام پولدار شن، افراد باتجربه بسیاری که قبل از این بیکار بودن. کار و کاسبی های کوچیک خیلی از راه اینستاگرام بزرگ شدن و کار و کاسبی های بزرگ بسیاری هم از راه اینستاگرام بزرگتر شدن و با در نظر گرفتن رشد این شبکه اجتماعی این ماجرا بازم ادامه داره…

پس اینستاگرام در گردش اقتصادی هم نقش داره؟

بدیش اینه آمار دقیقی موجود نیس، اما هممون مطمئنیم که قسمت بزرگی از سرویس دهی شرکتا و هم اینکه خرده فروشی اجناس در ایران از راه اینستاگرام ممکن میشه. دست کم تعداد مشتریان و حجم کاری ما این موضوع رو نشون می ده. ما حتی امروزه میبینیم که بانکا در حال تبلیغ خدمات خود در اینستاگرام هستن که این موضوع بسیار باحال و امیدوارکننده س.

استفاده تجاری از اینستاگرام رو به درد بخور و به سود جامعه میبینین؟

البته چیزی که ما امروز در ایران تماشاگر اون هستیم، سالها قبل از راه شبکه های اجتماعی دیگه در کشورای بسیاری در حال اجرا بود. به هر حال امروزه در ایران با در نظر گرفتن مدیریت مناسب و خوب مسئولان به کار گیری اینستاگرام در ایران خیلی راحت ممکن شده و این شبکه اجتماعی کاربران و کار و کاسبی های بسیاری رو به طرف خود کشونده. یه موضوع امیدوارکننده واسه اقتصاد کشور اینه که امروزه پولایی که صرف تبلیغات می شن در داخل کشور در گردشه، در حالی که در سالهای گذشته کار و کاسبی های بسیاری واسه تبلیغات خود هزینه های خیلی زیادی رو به شبکه های ماهواره ای و وبسایتای خارجی سودجو پرداخت می کردن و شما می دونین چه مبالغی به خاطر تبلیغات از کشور خارج میشد. خدا رو شکر الان هم تبلیغات در اینستاگرام شکل مناسبی به خود گرفته و هم این تبلیغات با قیمت مناسبی واسه صاحبان کسب و کارا قابل انجامه. علاوه بر این خریداران میتونن سر فرصت از صفحه تجاری مورد نظر خود بازدید کنن و با خوندن توضیحات و تحقیق درباره اون محصول و خوندن نظرات دیگه کاربران اطلاعات به درد بخور بسیاری به دست بیارن که این مسئله هم به رضایت بیشتر اونا از خریدشون کمک می کنه.

بیشتر چه نوع کسب و کارایی در اینستاگرام موفقن؟

واقعا نمیشه به این سوال جواب داد، چون کسائی در اینستاگرام موفقند که خلاق تر هستن و باکیفیت بالاتر فعالیت میکنن. هر نوع کار و کاسبی ای میتونه با داشتن خلاقیت و کیفیت کار بالا در اینستاگرام موفق شه. ما میبینیم که برنده های بسیار بزرگ که همیشه از راه تبلیغات در خیابونای شهر و تبلیغات تلویزیونی موفق بودن با وجود صرف بودجه بسیار زیاد در اینستاگرام نه فقط شکست خورده ان، بلکه به دلیل ضعف کار و نبود داشتن مشاوران قوی، مورد تمسخر کاربران هم قرار گرفتن و برعکس خیلی از کار و کاسبی های کوچیک با خلاقیت خود و کیفیت بالای کارشون از راه اینستاگرام به درآمدهای باورنکردنی دست پیدا کردن.

شمام در این مورد به مشتریان تون کمک میکنین؟

فالوگرام علاوه بر ارائه پکیجای تبلیغاتی و افزایش دنبال کننده اینستاگرام یه سایت منبع اینستاگرامه که در اون مطالب آموزشی و مقالات بسیاری واسه استفاده بهتر کاربران از اینستاگرام و افزایش توانایی اونا در اداره صفحات تجاری قرار داده شده. کاربران میتونن به صورت رایگان از این مطالب استفاده کنن. علاوه بر این مشتریان میتونن با شماره تماس موجود در سایت تماس بگیرن و مشاوره تلفنی رایگان بگیرن. هم اینکه کارشناسان ما در طول انجام سفارش واسه بازدهی بهتر نکات لازم رو به مشتریان اعلام میکنن.

روش کار شما چیجوریه و مشتریان از چه روش باید دست به کار شن؟

ما چند پکیج با عنوان افزایش دنبال کننده اینستاگرام در سایت داریم. تنها فرق این پکیجا در تعداد اوناس. مشتریان بنا به نیاز خود یکی از این پکیجا رو به صورت آنلاین سفارش میدن. ادامه کار بوسیله تیم فالوگرام انجام میشه. تیم ما با مشاهده صفحه اینستاگرام مشتری و بررسی رقیبان تصاویری واسه تبلیغات اون طراحی و متنی رو مخصوص اون آماده میکنه و این تبلیغات به صورت پشت سر هم در صفحات بزرگ اینستاگرام قرار می گیرن. تبلیغات به اندازه ای انجام می شه که تعداد دنبال کننده مورد نظر مشتری به صفحه ایشون اضافه شه. اینطوری کاربرانی که جذب صفحه تجاری مورد هدف می شن همه ایرونی، واقعی، فعال، هدف دار و علاقمند به اون صفحه هستن. در حالی که این کار تنها روش درست و موثر افزایش دنبال کننده در اینستاگرامه.

روش دیگری هم واسه افزایش دنبال کننده اینستاگرام هست؟

درسته که به غیر از افزایش دنبال کننده اینستاگرام از راه تبلیغات، هیچ روش دیگری که هم موثر و به درد بخور باشه و هم مورد تایید اینستاگرام باشه واسه این کار وجود نداره. اینستاگرام همیشه تاکید داره تموم کاربران اینستاگرام باید فقط اکانتایی رو فالو کنن که یا اونا رو میشناسن و یا به اونا علاقمند هستن و آدمایی که از روشای دیگه واسه افزایش دنبال کننده استفاده میکنن انگار در حال دور زدن این قانون هستن و بوسیله اینستاگرام جریمه می شن و در صورت به کار گیری این روش ها، یا فالوورهای اونا حذف می شه و یا حساب اونا غیر فعال می شه. اما بدیش اینه سودجویان بسیاری با روشای غلط خود مشغول کلاهبرداری هستن.

اپلیکیشنایی هست که به فالو و لایک کردن کاربران امتیاز میدن و کاربران استفاده کننده از این اپلیکیشنا میتونن با افزایش امتیاز و در نظر گرفتن اون واسه حساب خود دیگه کاربرانی که از اون اپلیکیشن استفاده میکنن رو راضی کنن تا اون رو فالو کنن، در حالی که تموم این فالوورها غیرفعال، ساختگی و بی هدف هستن و در زمانای گردگیری اینستاگرام حذف می شن.

وبسایتایی هم وجود دارن که روش فالو – آنفالو رو انگار دیگه اجرا میکنن اما این روش ها نه فقط خلاف قوانین اینستاگرام هستن، بلکه هیچ کدوم ذره ای موثر نیستن و تنها باعث هدر رفتن وقت و هزینه کاربران میشه.

روشی دیگری که بوسیله سودجویان استفاده کرده میشه که تازگیا بیشتر کاربران از اون اطلاع دارن، دنبال کننده فیکه. در این روش وبسایتا با ارائه توضیحات ناقص و گول زننده و قیمتای بسیار ارزون تلاش میکنن نظر مشتریان رو به طرف خود جلب کنن اما کاربران پس از خرید میفهمن تموم فالوورهایی که به صفحه اونا اضافه شده تقلبی بوده و هیچ ارزشی ندارن. اینستاگرام در زمانای نامشخصی مبادرت به حذف این اکانتای فیک میکنه.

به خاطر همین بازم یادآور میشم که تنها روش موثر و هدف دار و البته قانونی واسه افزایش دنبال کننده اینستاگرام، تبلیغاته.

نشانی سایت فالوگرام: http://followgram.ir

هدف از زندگی چیه و واسه چه هدفی باید زندگی کنین؟

چیجوری ترس از نا امید کردن بقیه رو از بین ببریم؟

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *