خوراکیای فصل امتحان

فصل امتحانات شروع شده و مدارس و دانشگاه ها امتحانات پایان ترم رو برگزار می کنن. اگه شما به دنبال اون هستین تا بهترین نتیجه رو در امتحانات بگیرین باید نگاهی به تغذیه درست داشته باشین.

در این روزا تغذیه درست در رتبه بعدی درست درس خوندن قرار گرفته به خاطر همین باید از بهترین خوراکیایی که می تونن شما رو آماده گرفتن ۲۰ در همه امتحانا کنه استفاده کنین.

در ادامه این خوراکیا رو واسه شما آماده کردیم:

شیر اولین خوراکیه که باید استفاده کنین. وجود اندازه زیادی کلسیم در این ماده می تونه به شما کمک کنه تا حافظه ای قوی و دقیق داشته باشین. روزانه ۳ لیوان شیر به همه آدمایی که قصد درس خوندن دارن پیشنهاد می شه.

ماهی و میگو در همه تحقیقات دارای ارزشی ثابت شدن که پس باید همیشه اونا رو استفاده کنین.

پزشکان این مواد رو به دلیل امگا ۳ بسیاری که دارن پیشنهاد می کنن هم اینکه بهتره این خوراکیا رو هنگام ظهر استفاده کنین.

جوونه گندم رو از خاطر نبرین چون که اندازه زیادی ویتامین E در اون هست که می تونه به حافظه شما کمک بسیاری کنه. هم اینکه از دیگر مواد معدنی این خوراکی می تونیم به روی، آهن اشاره کنیم. بهتره جوونه گندم رو در کنار سالادای جور واجور استفاده کنین.

در فصل امتحانات باید از تنقلات هم به اندازه مناسب استفاده کنین. گردو، بادام زمینی و خرما بهترین موادی هستن که می تونین در این روزا از اون بهره ببرین. روی و امگا۳ از جمله مواد اصلی تشکیل دهنده این تنقلات هستن که واسه حافظه بسیار موثر هستن.

از بین سبزیایی که باید در روزای امتحان استفاده کنین میشه به کرفس، اسفناج، برگ تعتا و میوه های جور واجور اشاره کرد.

این سبزیای اگه به صورت هفته ای مصرف شن می تونن به شما در داشتن یه دوره امتحانی بسیار عالی کمک کنن.

در آخر جگر رو از یاد نبرین چون که می زان زیادی فسفر، ویتامینای A و B اشاره کرد که باید به صورت خوراک و در کنار سبزیای دیگه مصرف شه.

هم اینکه در کنار جگر می تونین از ویتامین C هم بهره ببرین تا فواید جگر دو برابر شه.

بهترین ادویه واسه چربی سوزی

چیجوری بدون رژیم غذایی لاغر شیم؟

بازنشر باشگاه خبرنگاران رژیم غذایی