رژیم لاغری ۵ روزه برای کاهش وزن ۵ کیلوگرمی

رژیم لاغری ۵ روزه برای کاهش وزن ۵ کیلوگرمی
سپتامبر 20, 2019 No Comments آموزشی مدیر سایت

رژیم لاغری diet

بعضیا از کارشناسان قلب و مربیان تناسب اندام برنامه غذایی ۵ روزه رو برنامه ریزی کردن که با پیروی از اون افراد می تونن ۵ کیلو گرم کاهش وزن سالم رو تجربه کنن.

مریضی چاقی خود می تونه عامل دچار شدن به خیلی از مریضیا مثل دیابت، کلسترول بالا، فشار خون و از همه مهم تر مشکلات قلبی عروقی شه. به خاطر همین بعضی کارشناسان قلب می گن که افراد می تونن با پیروی از برنامه غذایی مناسب در کنار انجام تمرینات ورزشی به طور منظم و همیشگی مثل این مریضیا رو از خود دور کنن.

بعضیا از مربیان تناسب اندام به کمک بعضی از کارشناسان قلب و عروق، برنامه غذایی ۵ روزه ای رو طراحی کردن که علاوه بر اینکه این برنامه دلیل کاهش ۴ الی ۵ کیلو گرم در ۵ روز می شه، بیشتر مواد لازم و مغذی رو به بدن فرد میرسونه. در این رژیم غذایی، صبحونه ثابت و یکنواخته و شامل یه عدد میوه اختیاری می شه و پیشنهاد می شه که این میوه انگور و موز نباشه.

اینطوری برنامه غذایی این ۵ روز واسه وعده های ناهار و شام از این قراره:

روز اول:

ناهار: ۱ پرتقال، ۱ عدد تخم مرغ آب پز، ۱ فنجون ماست کم چرب

شام: ۲ گوجه فرنگی، ۲ عدد تخم مرغ آب پز، نصف خیار، ۲ قطعه کوچیک نون

روز دوم:

ناهار: ۱ پرتقال، ۱ عدد تخم مرغ آب پز، ۱ فنجون ماست کم چرب

شام: ۱۲۵ گرم گوشت کبابی، ۱ عدد سیب زمینی، یه قطعه نون، ۱ عدد پرتقال، ۱ فنجون چای یا قهوه بدون شکر

روز سوم:

ناهار: ۱ خیار یا کاهو، ۱ پرتقال، ۱ عدد تخم مرغ آب پز، ۱ فنجون ماست کم چرب

شام: ۱۲۵ گرم گوشت پخته، یه قطعه نون، ۱ عدد پرتقال، ۱ فنجون چای یا قهوه بدون شکر

روز چهارم:

ناهار: ۱۲۵ گرم شیر، ۱ عدد گوجه فرنگی، ۱ قطعه نون

شام: ۱۲۵ گرم گوشت کبابی، ۲ عدد گوجه فرنگی، ۱ عدد سیب، ۱ قطعه نون

روز پنجم:

ناهار: ۲۰۰ گرم ماهی کبابی یا پخته، ۱ عدد گوجه فرنگی، ۱ قطعه نون

شام: نیم کیلو هویچ آب پز، یه فنجون نخود فرنگی، ۱ عدد سیب زمینی

چیجوری بدون رژیم غذایی لاغر شیم؟

بهترین نوشیدنیای چربی سوز واسه آب کردن شکم

جام جم آنلاین رژیم غذایی رژیم لاغری کاهش وزن

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *