رژیم لاغری ۸ کیلو در یک ماه مخصوص زنان

Colorful arrows cylinder chart 3D rendering illustration isolated on white background

 weight-loss-secrets,رژیم لاغری زنونه 8 کیلو در ماه

تناسب اندام بیشتر از اینکه واسه مردان مهم باشه واسه زنان مهمه و البته از این واسه باید خوشحال باشن چراکه تناسب اندام مستقیما با سلامت در ارتباطه و هر کسی که به تناسب اندامش بیشتر اهمیت دهد میتونه زندگی سالم تری رو تجربه کنه.

به گزارش آلامتو و به نقل از آی بانو؛ کاهش وزن می تونه بسیار غیر قابل تحمل باشه، حتی اگه بخواین فقط ۲ تا ۴ کیلو از چربیای اضافه رو کم کنین. حال تصور کنین که در صدد کاهش وزن ۸ کیلویی یا بیشتر هستین؟ وای، بله. مشکل همینجاست.

شایدً وسوسه میشین تا با رژیم شروع کنین، از دستورات کلی پیروی کنین و زمان زیادی رو در باشگاه سپری کنین. اما اینا کمکی به کوبیدن سرتون به بشقاب خالی، و جستجوی خرده نونا، فقط به خاطر اینکه گرسنه اید، می کنه.

اگه با زنائی که موفق به کاهش ۸ کیلو یا بیشتر از وزنشون شدن، صحبت کنین، درمی یابید که راه و روش اونا اصلا این جوری نبوده. تحقیقات و کارشناسان تغذیه زیاد می گن که رژیمای زیاد و ورزشای عادی به شکست منجر می شن.

اینجا به ۶ مورد از رازهایی که زنان با ما در میان گذاشته ان که کمک می کنه تا بتونین ۸ کیلو از وزن خود رو کم کنین، براتون آوردیم. از اونا به شکل داستان موفقیت خود استفاده کنین.

  1. رژیم نگیرید

من این رو پایه کار قرار میدم. سبزیجات سبز خوب هستن، گوشتای کم چرب هم خوب هستن و من واقعاً به خوراکیای شیرین علاقه دارم، اما به جای خوراکیای پختنی به سراغ میوه ها میرم. میوه بهترین چیزیه که به اون علاقه دارم.

من رژیم ندارم و وقتی که در خوردن زیاده روی می کنم احساس گناه نمی کنم و حس بدی ندارم. من حجم غذایی کمی انتخاب می کنم، و اگه بعد از تموم شدن غذا هنوز احساس گرسنگی داشته باشم، یه لیوان آب کامل می خورم و منتظر می مانم.

در بیشتر وقتا پس از ۱۰ دقیقه دیگه احساس گرسنگی ندارم، اما اگه بازم گرسنه باشم، کمی بیشتر آب می خورم. اگه بدنم به من اخطار گرسنگی بده، من غذا می خورم!

لورن. دابلیو. ۳۰ ساله، ۲۱ کیلو کاهش وزن

  1. هدف پایانی مشخص کنین.

بزرگ ترین عامل از این رو به اونو کننده من کشف ورزشکار درونم بود. من واسه اولین ورزش سه گانه ام تمرین می کردم و واسه یه ماراتن آماده می شدم که عاشق کاهش وزن شدم و در آخر به سراغ وزنه برداری رفتم. به آرومی یاد گرفتم که از روند کار حرفه ایم هم لذت ببرم، و نه اینکه فقط منتظر کاهش وزن باشم. ظرف مدت کوتاهی، تناسب اندام من بیشتر شد.

تغییراتی در بدنم اتفاق افتاد که به من حسی بهتر و اعتماد به نفس می بخشین. بعد، واسه مراقبت از بدنم، غذاهای بهتری می خوردم. عادات غذایی بهتری شکل گرفت و بدنم رو، تفکراتم رو از این رو به اونو ساخت و ازم شخصی که امروز هستم رو ساخت. حالا فردی هستم که از تناسب اندام به عنوان راه گشا واسه حس قدرت در تموم جنبه های زندگی ام استفاده می کنم.

ایمی. دی، ۴۱ ساله، ۵۰ کیلو کاهش وزن

  1. تغییرات سالم و کوچیک بسازین.

کاهش وزن من به اندازه ای کنه بود که خودمم متوجه نشدم چیجوری تو یه لنگه از شلواری که ظرف دوسال گذشته می پوشیدم، جا شدم. با ایجاد تغییرات بسیار کوچیک از جمله گیاهخواری، رفتن به باشگاه واسه کاهش استرس، مصرف غذاهای خونگی و نخریدن خوراکی در مواقع خستگی و گرسنگی، هیچ وقت احساس نکردم که در روند کاهش وزن قرار دارم.

فقط تلاش می کردم غذاهای سالم و خوشمزه جفت و جور کنم. این انتخابا به شکل خودکار درآمد و به بخشی از وجود من تبدیل شد.

آلیشیا. اف، ۲۹ ساله، ۱۱ کیلو کاهش وزن

  1. خودتون غذا بپزید.

من از حذف وعده های غذایی دست برداشتم ، چون همین امر منجر هم اینکه وزن من در گذشته بود. از رژیمایی که در گذشته داشتم کالریای بیشتری دریافت می کردم و بر آماده کردن غذایی که دوست داشتم متمرکز بودم. خوردن میان وعده های متعادل و غذاهای سالم، منو از انتخاب غذاهای ناسالم در روزای سخت دور می کرد.

دوستان نزدیک و خونواده ام رو در جریان کاهش وزن خود قرار دادم تا کارام قابل توجیه باشه. حالا اجازه نمی دم زندگی اجتماعی و شغلم اشکالی در روند سلامت من بسازه.

کاری. دی، ۳۱ ساله، ۱۸ کیلو کاهش وزن

  1. دائم ورزش کنین.

ورزش نقش مهمی در جایگاه فعلی من بازی می کنه. در دوران آخرین بارداری، ۳ بار در هفته ورزشای مربوط به کاهش وزن و ۳ بار در هفته ورزشای هوازی انجام می دادم.

با افزایش ماه های بارداری مجبور شدم تمرینات ورزشی خود رو تغییر دهم، و بالتبع وزنم زیاد می شد، اما بازم به باشگاه می رفتم. یه روز قبل از تولد دخترم در کلاس رقص زومبا شرکت کردم! روند زایمون سریع تر و آسون تر از اولین بار بود و اندام متناسب تری داشتم.

پس از تولد دخترم، ۶ هفته ورزش نکردم، اما بی قرار برگشت به باشگاه بودم. وقتی که تونستم به باشگاه برگردم، به طرف اونجا دویدم. ظرف چند ماه، من وزنی که در دوران بارداری(۲۲.۵ کیلو) به دست آورده بودم رو از دست دادم و به بهترین اندام تموم عمرم رسیدم.

آماندا. کی، ۳۸ ساله، ۳۰ کیلو کاهش وزن

  1. بین غذا و تناسب اندام تعادل برقرار کنین.

وقتی که مشخص شد به دیابت گرفتار هستم، سبک زندگی رو تغییر و از رژیم کم کربوهیدرات پیروی کردم و به شنا روی آوردم. قند خونم حالا به طور کاملً طبیعیه.

یاد گرفتم که ۸۵٪ از کاهش وزن رژیم است و ۱۵٪ اون تمرینات ورزشی. البته اشتباه برداشت نکنین، ورزش واسه بدن از اهمیت خاص ایی برخورداره، اما پیروی از یه برنامه غذایی مناسب در دراز مدت از ورزش هم مهم تره.

بهترین ادویه واسه چربی سوزی

دلیل کم نشدن وزن چیه؟

آی بانو روشای لاغری آسون رژیم لاغری کاهش وزن

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *