خرید نرم افزار رستوران

اگه شمام به این فکر میکنین که به چه دلیل باید از اینجور نرم افزاری واسه رستورانتان استفاده کنین جواب روشنه , امروزه با در نظر گرفتن حجم بالای سفارشات واسه تسریع و بهبود کارکرد کارکنان و هم مدیریت بهتر فروش و کاهش خطای انسانی که همیشه واسه مدیران رستورانا ایجاد ضررای مالی هنگفت کرده , با خرید نرم افزار رستوران یه جهش واسه افزایش فروش و خدمات بیشتر ورداشته اید. با نصب این نرم افزار روی کامپیوتر رستوران، مدیر و یا منشی رستوران شما در کمترین زمان ممکن می تونه واسه مشتریان فیش صندوق صادر کنن و  هم همانموقع یه فیش هم در آشپزخانه چاپ شه که این روند باعث بالا بردن سرعت مدیریت مشتریان رستوران و کیفیت در بخش مالی رستوران می شه.

امکانات نرم افزار رستوران شرکت عارف رایانه

  • امکان تعریف و گروه بندی کالا و غذاهای روزانه رستوران و فروشگاه های غذا و کالا
  • امکان تعیین سقف فروش روزانه واسه یه کالا یا غذای خاص
  • امکان تعریف پیک جهت فروش به خارج از رستوران یا کافی شاپ
  • امکان تعریف میز جهت فروش و گزارش گیری از فروش داخل رستوران و فست فود
  • سیستم فروش روزانه و ارسال عامل فروش (فیش غذا) روزانه در کوتاه ترین زمان و دسترسی آسون
  • سیستم انبارداری و کنترل ورود و خروج کالا از انبار (ثبت فاکتورهای خرید ، رسید انبار و …)
  • امکان تعریف پیک موتوری ، میز نامحدود جهت فروش داخل و خارج از رستوران
  • امکان جفت و جور گزارش از فروش روزانه رستوران با توانایی تفکیک نوع کالا ، پیک ، اپراتور و …
  • امکان جفت و جور از صورتحساب مشتریان ، بانک و صندوق ، پیکای موتوری
  • امکان تعریف کاربران با سطوح دسترسی جور واجور از راه مدیر سیستم
  • امکان فروش غذا از راه دستگاه کالرآیدی
  • امکان تعریف چند چاپگر در بخشای آشپزخانه، صندوق جهت مدیریت بهتر فروش و سرویس دهی
  • امکان طراحی قبض اختصاصی از راه مدیر سیستم
  • دفترچه یادداشت جهت ثبت قرارها و یادداشتای روزانه با توانایی جستجو و چاپ
  • سیستم چاپ چک و مدیریت حسابهای بانکی مدیریت رستوران
  • سیستم کنترل و مدیریت کاربران استفاده کننده از نرم افزار
  • سیستم گزارش ساز پویا و امکان جفت و جور گزارشات جور واجور از قسمتای جور واجور برنامه با در نظر گرفتن نیاز مدیر رستوران
  • سیستم Caller-ID و مانیتورینگ خطوط تلفن مرکز
  • سامانه پیام کوتاه جهت ارسال و دریافت اس ام اس از راه خطوط SMS با پیش شماره های ۳۰۰۰ و ۱۰۰۰
  • سیستم پشتیبانی خودکار و جفت و جور فایل پشتیبان از اطلاعات برنامه به شکل زمانبندی شده

معرفی نرم افزار فست فود شرکت عارف رایانه

نرم افزار فست فود و کافی شاپ عارف رایانه نرم افزاریه که از راه  شرکت عارف رایانه جهت مدیریت فست فود و کافی شاپ تولید شده.

این نرم افزار با مجهز بودن به سیستم کالرآیدی و اس ام اس تموم امور فست فودا و کافی شاپا رو حسابداری و مدیریت می کنه. فست فود داران و کافی شاپ داران می تونن خیلی راحت منوی روزانه فروش خود رو در این سیستم تعریف و دسته بندی کرده و در مدت زمان کوتاه واسه مراجعین یا مشتریان فست فود خود فاکتورهای فروش صادر کنه و از لیست فاکتورهای فروش خود گزارشات کامل صندوق جفت و جور کنن و در نرم افزار فست فود و کافی شاپ عارف رایانه، شما قادر هستین کلیه فاکتورهای خرید فروش از منوی روزانه خود رو در سیستم ثبت کرده و از خرید و فروش و موجودی جنسای خود گزارش جفت و جور نمایئد. این نرم افزار با دسترسی سریع و محیط ساده به شما امکان دقت و امنیت بالاتر در مدیریت فروش مرکز رو جفت و جور می کنه. با این نرم افزار کافی شاپ و فست فود دیگه نگرانی از واسه گزارش ریز فاکتورا دارین هم اینکه سرویس دهی به مشتریان شما سریع تر و دقیق تر انجام میشه.

نرم افزار فست فود و کافی شاپ عارف رایانه با بیشتر از  ۸ سال سابقه اجرایی، هر ساله با امکانات جدید تر ارائه می شه الان نسخه ۲۰۱۶۶ این برنامه در خیلی از فست فود و کافی شاپای ایران و خارج از ایران نصب و در حال استفاده س.

قیمت نرم افزار مدیریت فست فود و کافی شاپ نسبت به نرم افزارای مشابه تولید شده، بسیار ارزون تر بوده و تا کنون واسه پشتیبانی و ارائه آپدیتای جدید در سالهای آینده به کار گیری اون، هیچ هزینه اضافی از کاربران دریافت نشده س. کادر پشتیبانی و پیشرفت این نرم افزار مفتخره به اینکه بخشی از مشتریان این محصول رو از راه معرفی  کاربران در حال استفاده اون بدست آورده.

ویژگیای کلی نرم افزار مدیریت فست فود و کافی شاپ عارف رایانه

  • امکان نصب و راه اندازی آسون در کمتر از چند دقیقه از راه هر کاربر و رابط کاربری ساده و کاربر پسند (User friendly) جهت یادگیری سریع
  • امکان نصب و استفاده به صورت “تحت شبکه” و روی بیشتر از یه رایانه (ثبت و تغییر اطلاعات روی رایانه منشی و مدیریت به طور همزمان)
  • داری راهنمای کامل از مرحله نصب و راه اندازی تا استفاده (به شکل داکیومنت و فیلم)
  • سرعت بالا در ارسال و پرینت چک و امکان جفت و جور گزارشات جور واجور از وضعیت و صورتحساب چکای پرداختی و دریافتی
  • مجهز به سامانه پیام کوتاه و ارسال پیامکای یاد بیاری و گزارشات حسابداری واسه بیماران، کاربران و مدیران تعریف شده
  • امنیت بالا در نگهداری از اطلاعات ثبت شده و مدیریت کاربران با سطوح دسترسی جور واجور
  • بروز رسانی خودکار نرم افزار از راه سایت عارف رایانه در کمتر از چند دقیقه
  • پشتیبانی آنلاین از راه ایمیل، سامانه پیام کوتاه و نرم افزار ریموت از راه دور از راه کارشناسان

جهت مشاهده اطلاعات بیشتر و خرید نرم افزار فست فود شرکت عارف رایانه روی خرید نرم افزار فست فود کلیک کنین.

معرفی نرم افزار مطب پزشکان آسون طب

خرید نرم افزار مطب

آسون طب نام نرم افزاریه که از راه  شرکت عارف رایانه جهت مدیریت مطبا، کلینیکا و درمانگاهای پزشکی تولید شده.

این نرم افزار مطب با به کار گیری بانک اطلاعاتی قوی مایکروسافت اس کیو ال سرور، اطلاعات مربوط به پرونده پزشکی و صورتحساب بیماران مراجعه کننده به مطب دکتر رو ثبت و نگهداری کرده و با جفت و جور کردن قسمت جدا از هم جهت تعریف شکلای جور واجور خدمات پزشکی (که با در نظر گرفتن هر مرکز متغیره)، امکان مدیریت هرگونه مطب رو واسه مدیران و پزشکان این مراکز جفت و جور کرده.

در نرم افزار آسون طب، هر دکتر می تونه اون دسته از خدمات پزشکی رو که در مطب عمومی و تخصصی، به بیماران ارائه می شه رو در فهرست خدمات قابل ارائه به مراجعین، تعریف و طبقه بندی کنه و با در نظر گرفتن اونا عملیات تشکیل پرونده و پذیرش بیماران رو خیلی راحت از راه سیستم نرم افزاری بکنه. این خدمات پزشکی می تونه شامل یه ویزیت ساده یا خدمات تخصصی مانند روان درمانی، لیزر، عمل جراحی و … باشه.

جهت مشاهده اطلاعات بیشتر و خرید نرم افزار مطب پزشکان آسون طب روی خرید نرم افزار مطب کلیک کنین.

ویژگیای کلی نرم افزار مدیریت مطب آسون طب

  • امکان نصب و راه اندازی آسون نرم افزار مطب در کمتر از چند دقیقه از راه هر کاربر و رابط کاربری ساده و کاربر پسند (User friendly) جهت یادگیری سریع
  • امکان نصب و استفاده به صورت “تحت شبکه” و روی بیشتر از یه رایانه (ثبت و تغییر اطلاعات روی رایانه منشی و دکتر معالج به طور همزمان)
  • داری راهنمای کامل از مرحله نصب و راه اندازی تا استفاده (به شکل داکیومنت و فیلم)
  • ساده سازی محیط نرم افزار با در نظر گرفتن نیاز، با چند کلیک! (جهت استفاده مطب عمومی ساده تا کلینیک تخصصی با بخشا و پرسنل زیاد)
  • انعطاف بالا در استفاده و جفت و جور گزارشات از کارکرد پزشکان و دستیاران، صورتحساب و وضعیت بیماران، صورتحساب بیمه های تحت پوشش و …
  • مجهز به سامانه پیام کوتاه و ارسال پیامکای یاد بیاری و گزارشات حسابداری واسه بیماران، پزشکان و مدیران تعریف شده
  • امنیت بالا در نگهداری از اطلاعات ثبت شده و مدیریت کاربران با سطوح دسترسی جور واجور
  • بروز رسانی خودکار نرم افزار از راه سایت عارف رایانه در کمتر از چند دقیقه
  • پشتیبانی آنلاین از راه ایمیل، سامانه پیام کوتاه و نرم افزار ریموت از راه دور از راه کارشناسان

جهت مشاوه و خرید همین حالا با شماره ۶۶۳۸۳۶۰۶-۰۲۱ و ۶۶۹۷۷۹۰۷-۰۲۱ تماس بگیرین.

خواص مدیتیشن واسه پوست و زیبایی

امتیازات مدیتیشن