هر کس گفت “بهترین چیزهای زندگی رایگان است” ، بدیهی است که یک بازاریاب دیجیتال نبوده است! در حالی که می توانید از طریق بازاریابی ارگانیک موفقیت چشمگیری کسب کنید (برای نمونه در انستیتوی بازاریابی دیجیتال ، به عنوان مثال ، بیشترین درصد ترافیک وبلاگ نوشته شده استادانه را می توان به جستجوی ارگانیک اختصاص داد!) ، اگر این فعالیت ها را با یک استراتژی تبلیغاتی جامع پرداخت کنید ، شما قادر خواهید بود به بیشتر ترافیک بپردازید ، به بیشتر دید تجاری برسید ، و بیشتر فروش کنید.

دیجیتال

سرعتی که بازاریابان در تبلیغات پولی سرمایه گذاری می کنند ، از پتانسیل آن برای به حداکثر رساندن ROI صحبت می کند.

سرمایه گذاری

سال گذشته ، هزینه تبلیغات جهانی دیجیتال ۱۵۹٫۸ میلیارد دلار آمریکا بود. پیش بینی می شود تا پایان سال ۲۰۱۶ به ۱۸۱٫۳ میلیارد دلار برسد.

دلار

این توییت

با تعیین اهداف کلی بازاریابی دیجیتالی خود و تأیید بودجه خود شروع کنید (بدیهی است انعطاف پذیری بیشتر شما بهتر است ، اما هنوز هم می توانید با مقدار کمی پول به نتایج ارزشمند و قابل اندازه گیری برسید) و سپس تصمیم بگیرید که کدام یک از گزینه های تبلیغاتی پرداخت شده را دارم. خلاصه شده در زیر به شما کمک می کند تا به اهداف خود برسید!

جستجو (و مسابقه را خراب کن!)

تبلیغات جستجوی پرداخت شده به عنوان یک کانال ارزشمند و قابل انعطاف در تولید مشتریان هدایت و هدف قرار می گیرد. اگر مورد استفاده دقیق قرار گیرد ، یک استراتژی جستجوی پرداخت شده این توانایی را دارد که عملکرد جستجوی ارگانیک شما را تکمیل و ارتقا بخشد ، رتبه خود را ارتقا داده و دید خود را نسبت به مخاطبان مورد نظر خود به حداکثر برساند.

برای اهداف این بخش ، من بر پرداخت هزینه-کلیک (PPC) تمرکز خواهم کرد. این یک مدل تبلیغاتی موثر است زیرا می تواند متناسب با هر اندازه بودجه تطبیق یابد و هنوز هم می تواند نتایج را ارائه دهد. اگر یک استراتژی کلمه کلیدی در نظر گرفته شده را تحقیق و اجرا می کنید و از اندازه گیری استثنایی PPC برای فهمیدن چه عواملی و چه کارهایی استفاده نمی کنید ، می توانید به راحتی کمپین جستجوی پرداختی خود را بهینه کنید.

شما می توانید برای هدایت ترافیک بیشتر به سایت خود و در نهایت جذب مشتریان بیشتر در چند مرحله ساده ، از جستجوی پرداخت شده استفاده کنید:

یک استراتژی کلیدی برای کلمات کلیدی

اولین گام کاملاً واضح از هر استراتژی کلمه کلیدی (مگر اینکه شما به نوعی مخفف PPC باشید) تحقیق کاملی است. با استفاده از گوگل به عنوان نمونه ، می توانید از برنامه Keyword Planner و گزارش شرایط جستجو موجود در AdWords استفاده کنید تا بینشی در مورد عملکرد کلمات کلیدی خاص ، داده های حجم جستجو و ایجاد ایده برای کلمات کلیدی جدید بدست آورید.

هنگام انتخاب کلمات کلیدی ، غالباً یک وسوسه قوی وجود دارد که کلمات کلیدی را دقیقاً مطابقت دهید تا مخاطب خاص را هدف قرار دهید ، با این عقیده که آنها بیشتر پذیرای تبلیغات می شوند و به تبع آن احتمالاً تبدیل می شوند. در عوض ، ترکیبی از مطابقت گسترده و عبارتی را انتخاب کنید تا بتوانید ترافیک را هدایت کنید و از کبریت دقیقی برای تبدیل کلمات کلیدی در حد امکان استفاده کنید.

در آخر ، اطمینان حاصل کنید که کیفیت را نسبت به کمیت ترجیح می دهید! با انتخاب کمی از کلمات کلیدی شروع کنید ، عملکرد آنها را زیر نظر بگیرید و بر اساس آنچه تبدیل می شود ، و آنچه از یک CTR بالا (معیار لحظه ای شما) لذت می برد ، مجموعه کلمات کلیدی خود را به آهستگی و به طور پیوسته بسازید.

بودجه خود را تنظیم کنید

برای هر کمپین جستجوی شما ایجاد می کنید ، می توانید چقدر پول گوگل را برای نمایش تبلیغات خود هزینه کنید. برای کمک به شما در برنامه ریزی بودجه خود ، از برنامه کلمات کلیدی استفاده کنید و براساس کلمات کلیدی مورد نظر خود و گزینه های هدف گذاری ، پیش بینی های عملکرد دقیق و هزینه را دریافت کنید. این یک راه عالی برای به دست آوردن درک سطح بالا از هزینه بالقوه ترافیک رانندگی به وب سایت شما است.

برنامه ریزی

شما می توانید بودجه روزانه تعیین کرده و آن را کلاه بگذارید تا بتوانید هزینه خود را با عاقلانه مدیریت کنید تا زمانی که بینش دقیق تری از عملکرد کمپین خود داشته باشید. پس از انجام این کار ، می توانید بر اساس بیش از تخمین های کلمه کلیدی برنامه ریز ، تخصیص خود را تنظیم کنید. اگر کلمات کلیدی شما CTR بالایی دارد و تبدیل شده است ، و اگر هدایتان با کیفیت بالا است ، می توانید شروع به سرمایه گذاری بیشتر بودجه (در صورت موجود بودن) در کمپین خود کنید. اگر اینگونه نباشد ، می توانید منابع مالی خود را به AdWords بکشید و با گزینه ها و کلمات کلیدی خود را آزمایش کنید ، خواه آنها عبارات جستجوی مارک دار و کلمات کلیدی بسیار هدفمند باشند (برای راهنماهایی که آماده خرید هستند) یا کلمات کلیدی گسترده تری که هزینه کمتری دارند و افزایش آگاهی ممکن است مدتی طول بکشد ، اما با کمی تحلیل و پشتکار فرمول برنده خود را پیدا خواهید کرد!

بهینه سازی آگهی

هنگامی که نوبت به تبلیغات متنی برای PPC می رسد ، تعداد محدودی از کاراکترها وجود دارد که با استفاده از آن مشتریان را ترغیب به کلیک می کنید ، بنابراین در این مثال ، برداشت اول همه چیز است! برای اطمینان از تبدیل آن مشتریان ، باید حداکثر تأثیر را با حداقل نسخه بدست آورید. وقتی تبلیغات متنی خود را ایجاد می کنید ، هرگز فراموش نکنیدکه آنها باید با یک پیام قانع کننده و مرتبط بسیار هدفمند باشند.

یک آگهی متنی به طور کلی از:

     

  • عنوان (۲۵ نویسه) که در خط اول آگهی به رنگ آبی برجسته شده است
  •  

  • نشانی اینترنتی نمایش (۳۷ نویسه)
  •  

  • ۲ خط توضیحات (هر کدام ۳۵ نویسه)

گوگل می تواند عنوان ، URL و یک خط توضیحات را در یک بنر متن ترکیب کند ، اما در هر صورت ، این یک چالش است که بتوانید خود را به طور موثر با این محدودیت شخصیت منتقل کنید. برای به حداکثر رساندن اثربخشی تبلیغات متنی ، یک قاعده خوب این است که کلمات کلیدی مربوطه را وارد کنید (از پر کردن چیزهای دیگر جلوگیری کنید!) ، یک نقطه فروش منحصر به فرد جذاب (چه چیزی را می توانید به مخاطب هدف خود پیشنهاد دهید که باعث شود آنها بخواهند کلیک کنند؟) ، و در حداقل دو مورد صریح تماس برای اقدام (آیا می خواهید آنها را صدا کنند؟ ایمیل کنید؟ به وب سایت خود مراجعه کنید؟)

از ساختار حساب AdWords خود به طور کامل استفاده کنید تا کمپین های متمرکز ایجاد کنید که در آن می توانید در گروه های تبلیغاتی و مجدداً به تبلیغات فردی بپیوندید ، جایی که می توانید تا حد امکان با نسخه خود خاص باشید.

فراموش نکنید که نظارت بر عملکرد تبلیغات خود داشته باشید ، بنابراین می توانید عناوین و CTA خود را به مرور زمان نیشگون بگیرید تا بهترین نتایج برای تبلیغات خود را تضمین کنید!

خود را در معرض نمایش بگذارید

تبلیغات نمایش ضعیف. شهرت این کشور در طول سالها متضرر شده است ، به واسطه ی پیامدهای منفی ناشی از تبلیغات بنرهای مزاحم “spammy” که فاقد هرگونه زمینه یا ارزش واقعی برای مخاطبان هدف خود بوده است. کاربران با “نابینایی بنر” واکنش نشان دادند ، و در نتیجه ، میانگین CTR تبلیغات نمایش در تمام قالبها و مکانها ۰٫۰۶٪ کم است.

ممکن است به نظر برسد که آماری لعنتی است ، اما به این معنی نیست که باید از صفحه نمایش دیجیتالی صرف نظر کنید در صورت اجرای مناسب ، تبلیغات نمایشگر بستر عالی برای نمایش محصولات و برند شما در اینترنت هستند. تا حدودی فاش می کند که امسال در ایالات متحده ، هزینه تبلیغات تبلیغاتی نمایشگر دیجیتال برای اولین بار هزینه های تبلیغ را برای جستجوی جستجو گرفتگی می کند! نمایش تبلیغات برای ایجاد آگاهی ، ایجاد آگاهی از برند و به تبع آن اعتماد بسیار مناسب است. بسته به اهداف اصلی شما ، می توانید تصمیم بگیرید چه بودجه ای را برای نمایش اختصاص دهید.

در این بخش ، من به این موضوع تمرکز خواهم کرد که چگونه می توانید از شبکه نمایش گوگل Display (این بزرگترین شبکه تبلیغ دیجیتال در جهان است!) به نفع خود استفاده کنید ، اما می توانید این نکات را برای AOL (که لیست ها و تبلیغات Bing را دارند) اعمال کنید. ، یاهو ، و به طور کلی فعالیتهای تبلیغاتی خود را نشان می دهد.

گزینه های هدف گذاری خود را در نظر بگیرید

نکته مهمی که باید در مورد تبلیغات نمایش به خاطر بسپارید. آنها به مخاطبی ارائه می شود که به راحتی اینترنت را مرور می کند و هیچ اقدامی برای جستجوی محصولات یا مارک ما نکرده است. به همین دلیل ، همانطور که قبلاً نیز گفتم ، نمایش تبلیغات اغلب می تواند مزاحم و تحریک کننده تلقی شود. بهترین راه برای کاهش هر یک از این تحریکات احتمالی ، در نظر گرفتن گزینه های هدفمندی خود است ، بنابراین می توانید مطمئن شوید که تبلیغات شما بهترین شانس حضور در مقابل افرادی را دارد که در واقع می خواهند آنها را ببینید.

هدف قرار دادن متن: در غیر این صورت به عنوان هدف قرار دادن کلمه کلیدی شناخته می شود ، این گزینه با استفاده از کلمات کلیدی و موضوعات انتخاب شده شما به سایت های موجود در شبکه نمایش مطابقت می دهد. این بدان معناست که تبلیغ شما در وب سایتی نمایش داده می شود که موضوع یا مفهوم آن متناسب با متن باشد ، برای کاربرانی که فعالیت آنها در آن سایت نشان دهنده احتمال احتمال تبدیل شدن به مشتری است نشان داده می شود.

هدف قرار دادن مکان: این گزینه به شما امکان می دهد در سایت های ناشر خاصی تبلیغ کنید. بنابراین می توانید دقیقاً تصمیم بگیرید که کجا می خواهید تبلیغات شما ظاهر شود. مانند هدفگذاری متنی ، این یک روش هدفگذاری بسیار متمرکز است ، بنابراین ممکن است شما بخواهید قبل از سرمایه گذاری بیشتر ، از بودجه خود کم و زیاد کنید.

بارگیری مجدد: پس از ترک وب سایت شما ، بارگیری مجدد تبلیغات به کاربرانی که قبلاً از وب سایت شما بازدید کرده اند ، ارائه می شود. بازپرداخت بسیار مهم است زیرا شما در حال هدایت تبلیغات خود در کاربرانی هستید که تمایل بیشتری به تبدیل آن دارند ، اگرچه تعداد کمتری از افراد را هدف قرار می دهید.

نکته برتر: شما می توانید دوباره از ساختار حساب خود استفاده کنید و از گروه های مختلف تبلیغاتی استفاده کنید تا ترکیبی از گزینه های هدفمند فوق را در ترکیب با روش های گسترده تری از جمله موضوع و هدف قرار دهید. فراموش نکنید که کلمات کلیدی ، وب سایتها و تاپیک بی ربط را هم از بین نبرید! هرچه بیشتر تجربه کنید ، احتمال پیدا کردن آنچه برای شما بهتر است ، بیشتر است ، بنابراین می توانید از بودجه خود نهایت استفاده را ببرید.

موفقیت خود را بهینه و ترازو کنید

نظارت بر عملکرد تبلیغات نمایشگر ، بخش اساسی در درک فرمت ها و مکان های تبلیغی شما باید باشد. اما فراتر از این تجزیه و تحلیل ، اقدامات دیگری نیز وجود دارد که می توانید انجام دهیدبرای به حداکثر رساندن کارآیی استراتژی تبلیغاتی پرداخت شده خود ، به ویژه از دیدگاه تبدیل.

مفید است توجه داشته باشید که گوگل توصیه می کند برای سنجش عملکرد کلی در شبکه نمایش از داده های ردیابی تبدیل و هزینه هر خریداری شما (به جای CTR) استفاده کنید.

می توانید برای بدست آوردن بیشترین تبدیل بر اساس CPA هدف تعیین شده ، از AdWords Conversion Optimizer استفاده کنید ، بنابراین لازم نیست پیشنهادات را به صورت دستی تنظیم کنید. گزینه دیگری ، اگر ترجیح می دهید از CPA استفاده نکنید ، Enhanced CPC (ECPC) است که می تواند به شما کمک کند با افزایش خودکار پیشنهاد خود ، وقتی به نظر می رسد منجر به فروش یا تبدیل شود ، ارزش بیشتری را از بودجه تبلیغ خود بدست آورید.

سرانجام ، پیشنهادات Real Time (RTB) روشی کارآمد و مقیاس پذیر برای خرید تبلیغات نمایش است. RTB بر اساس اصل حراج یک آگهی تبلیغی به صورت جداگانه به بالاترین پیشنهاد دهنده کار می کند ، بنابراین می توانید تبلیغات خود را به وب سایت های مختلفی هدف قرار دهید ، میزان دسترسی خود را افزایش داده و از بودجه خود بهتر استفاده کنید!

برو اجتماعی

از آنجا که پست های ارگانیک در فیس بوک ، توییتر ، LinkedIn و سایر سیستم عامل ها برای نمایش در خبرهای کاربر نمایش داده می شوند ، ارتقاء پرداخت شده به سرعت به یک مؤلفه اساسی هر استراتژی موفق رسانه های اجتماعی تبدیل شده است تا بتواند در مقابل مشتریان بالقوه دید ارزشمندی کسب کند.

مطابق نظر whitepaper توسط Sprinklr ، تبلیغات اجتماعی منطقه کم ارزش و کم ارزش است. هزینه های پرداخت شده اجتماعی ۵۰٪ یا ۵ میلیارد دلار از توجه مشتری عقب مانده است.

این بدان معناست که فرصتی عمدتاً بدون استفاده برای تعامل و جذب مشتری از طریق رسانه های اجتماعی وجود دارد.

مانند همه تبلیغات پولی ، برای بدست آوردن بهترین نتیجه ، باید آزمایش ، آزمایش و ترفند انجام دهید. بر روی سکوهای رسانه های اجتماعی متمرکز شوید که مخاطبان هدف شما به اکثر آنها متکی هستند ، از نظر بودجه کوچک شروع کنید و وقتی فرمول برنده خود را کشف کردید ، به آرامی مقیاس بگیرید. سکوی بی شماری وجود دارد که می توانید از طریق آن تبلیغ کنید ، اما من ویژگی های سه بازیکن اصلی را در زیر شرح داده ام:

فیس بوک: بسته به هدف شما ، از تبدیل وب سایت ، دوست داشتن صفحه فیس بوک یا نسل منجر ، بستر تبلیغاتی فیس بوک یک نوع تبلیغ دارد که می تواند به شما در دستیابی به آن کمک کند. شما می توانید پست های صفحه موجود را ارتقا دهید یا با استفاده از مدیر تبلیغات / ویرایشگر قدرت ، تبلیغات کاملاً جدید ایجاد کنید. ساختار حساب تبلیغات فیس بوک همانند AdWords تکرار می کند ، زیرا می توانید کمپین ها ، مجموعه های تبلیغاتی و تبلیغات جداگانه ای را در آن کمپین ها ایجاد کنید. می توانید از گزینه های هدفمندی مانند مکان ، سن ، جنس ، زبان و علایق استفاده کنید و مانند AdWords بودجه روزانه ، مبلغ پیشنهاد را تعیین کنید و تصمیم بگیرید چه زمان می خواهید تبلیغ شما اجرا شود.

شما همچنین می توانید از مخاطبان سفارشی برای کمک به یافتن مشتریان فعلی خود که در فیس بوک هستند ، استفاده کنید و مخاطبان Lookalike برای پیدا کردن افرادی که به بهترین مشتریان شما شباهت دارند و احتمالاً در نتیجه تبدیل می شوند.

توییتر: مانند فیس بوک ، اولین قدم برای ایجاد تبلیغات تبلیغاتی در توییتر ، انتخاب اهداف است. آیا می خواهید منجر ، دنبال کننده ، مشارکت در توییت شوید؟ این تعیین می کند که آیا شما از یک کارت توییتر استفاده می کنید (برای ضبط جزئیات مخاطب برای ژنراتور سرب) یا یک توییت تبلیغاتی. از آنجا ، شما می توانید بر اساس گزینه های معمول ، و همچنین کلمات کلیدی و دنبال کننده های خاص (شما می توانید به کاربران با علاقه های مشابه به آنها دسترسی پیدا کنید) را هدف بگیرید. شما حتی می توانید بر اساس تلویزیون تماشا شده و رویدادهایی که به آنها علاقه دارید ، کاربران را هدف بگیرید. شباهت های بیشتری با Facebook وجود دارد ، زیرا می توانید مخاطبان متناسب را نیز ایجاد کنید ، تا افرادی را که قبلاً علاقه خود را به برند شما ابراز کرده اند ، هدف قرار دهید.

لینکدین: این بستر برای اهداف متخصصان و مخاطبان B2B مناسب است. شما می توانید یکی از به روزرسانی های حمایت شده را انتخاب کنید (ایده آل برای بازاریابی محتوا اگر مثلاً یک پست وبلاگ به اشتراک گذاشته اید) یا تبلیغات متنی را با یک عنوان ، توضیحی انتخاب کنید (نکات تبلیغاتی را که قبلاً در بالا به آنها اشاره کردم فراموش نکنید!) و تصویر گزینه های هدف گذاری لینکدین به همان اندازه با همتایان سیستم عامل اجتماعی آن پیشرفته هستند ، بنابراین از هر رسانه ای که استفاده می کنید ، می توانید از تبلیغات اجتماعی پرداخت شده با دقیق ترین شکل ممکن استفاده کنید.

بازاریابی محتوا

دیپلم حرفه ای آنلاین ما در بازاریابی جستجو بهترین روش ها را برای بازاریابی کانال های مختلف به شما آموزش می دهد. این شامل ۳۰ ساعت سخنرانی های عمیق است که توسط کارشناسان صنعت تدریس می شود و شما را با تمام مهارت ها و دانش لازم برای برنامه ریزی ، ساخت و اندازه گیری استراتژی های موثر رسانه ای پرداخت می کند. اطلاعات بیشتر در اینجا

درباره سوفی الیزابت اسمیت

همچنین ممکن است شما علاقه مند باشید