۶ روند بازاریابی دیجیتال برای تماشای سال ۲۰۱۸

در سال ۲۰۲۰ ، هزینه های ایالات متحده برای تبلیغات دیجیتالی بالغ بر ۱۱۳٫۱۸ میلیارد دلار خواهد بود ، که نسبت به دو سال قبل دو برابر شده است.

دیجیتال

با وجود بسیاری از فناوری ها و سیستم عامل های در حال ظهور ، هیچگاه زمان مهیج تر شدن برندها با تعداد فرصت های ارتباط با مشتریان موجود و آینده وجود نداشته است. با این حال ، در دیجیتال ، کلید موفقیت این است که بدانید کدام سیستم عامل ها و فناوری ها بهترین فرصت ها را برای تجارت و مخاطبان شما ارائه می دهند.

در سال ۲۰۱۸ روندهای مختلفی وجود دارد که ما شاهد پایین آمدن این خط هستیم که اگر به روش درست انجام شود می تواند مثمر ثمر باشد. بگذارید ۶ مورد از آنها را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم.

۱) یادگیری ماشین

۹۷٪ از رهبران مشاغل احساس می کنند که آینده بازاریابی متشکل از بازاریابهای باهوش انسانی است که با همکاری نهادهای اتوماسیون مبتنی بر یادگیری ماشین کار می کنند.
باهوش

امکان پاسخگویی سریع و دقیق به تغییرات در رفتار مشتری در دنیای فردا با توجه به تقاضای بیشتر مردم و همچنین باهوش بودن فناوری ، در دنیای آینده بسیار حیاتی خواهد بود. یادگیری ماشینی در این تلاشها کمک خواهد کرد ، نکاتی از دانش پیش بینی را در امواج داده های ساختاری و بدون ساختار که می تواند به نفع شما باشد ، ارائه می دهد.

یادگیری ماشینی قبلاً در مراقبت های بهداشتی و کشف تقلب تأثیر گذاشته است و پی پال از فناوری پیش بینی کننده برای مبارزه با پولشویی استفاده کرده است. در سال ۲۰۱۸ ، قصد دارد دنیای بازاریابی را با طوفان به دست آورد و به تجسم خودکار داده ها و همچنین مدیریت و تجزیه و تحلیل محتوا کمک کند.

برای ترسیم تصویری واضح تر از قدرت یادگیری ماشینی در زمینه بازاریابی دیجیتال و چگونگی کمک به آن در صنعتی مانند مراقبت های بهداشتی ، با بهره گرفتن از ابر رایانه IBM Watson ، نگاهی به تاثیر آن در این فیلم بیندازید.

۲) اجتماعی تاریک

در بازار تحت رهبری مصرف کننده ، مردم فقط پیوندهایی به مقالات ، فیلم ها و تصاویر در فیدهای پلت فرم اجتماعی خود ندارند. اکنون آنها با بهره گرفتن از کانال های کم نظارت دیگر که شامل موارد زیر هستند ، درگیر اجتماعی هستند.

     

  • برنامه های پیام رسانی: بسترهای نرم افزاری مانند WhatsApp ، WeChat و Facebook Messenger
  •  

  • ایمیل : برای محافظت از حریم خصوصی کاربران ، مراجعه کنندگان مشترک نیستند
  •  

  • برنامه های بومی تلفن همراه: علاقه های توسعه فیس بوک و اینستاگرام اختصاصی
  •  

  • مرور امن: اگر از HTTPS به HTTP کلیک کنید ، مراجعه کننده منتقل نمی شود

با توجه به گزارش های تاریک اجتماعی ، مسئولیت ۸۴٪ اشتراک در خارج از کشور ، منطقه ای برای نادیده گرفتن آن در سال ۲۰۱۸ نیست. رانده شده توسط تلفن همراه و پیام رسانی ، در حال بدست آوردن حرکت جدی است – و درک آن بسیار مهم است. اگر ترافیک اجتماعی فقط با تجزیه و تحلیل منظم وب ردیابی شود ، یک تجارت ممکن است به میزان چشمگیری از ارزشی که رسانه های اجتماعی به مارک یا تجارت شما اضافه می کنند ، بطور چشمگیری کم کند.

گزارشی از RadiumOne نشان می دهد که ۴۶٪ از مصرف کنندگان در سن ۵۵ سال و بالاتر از طریق تاریک اجتماعی تنها در مقایسه با افراد ۱۶ تا ۳۴ ساله شرکت می کنند ، جایی که تنها ۱۹٪ این کار را انجام می دهند.

تاریک اجتماعی دنیای فرصت را برای مارک ها و مشاغل ارائه می دهد و در سال ۲۰۱۸ ، سرمایه گذاری وقت و پول در این طیف گسترده ای از کانال ها نه تنها به شما کمک می کند تا به میزبان جمعیتهای طاقچه دسترسی پیدا کنید بلکه دسترسی خود را به طور چشمگیری گسترش دهید.

سرمایه گذاری

۳) میکرو لحظه ها

۹۶٪ از کاربران برای انجام تحقیقات در محل به تلفن های هوشمند خود می رسند. موفق ترین مارک ها با ارائه اطلاعات صحیح و مناسب در زمان مناسب به مشتری نیازمند می توانند به درستی پیش بینی و رسیدگی به این انحرافات اطلاعاتی تکان دهنده یا میکرو لحظه ها را انجام دهند.

با توجه به تصمیم گیری بیشتر مردم از گذشته ، در سال ۲۰۱۸ انتظار می رود شاهد افزایش چشمگیر در میکرو لحظه ها باشیم و وب سایت های همراه اول در ارائه اطلاعات فوری در صورت درخواست فوری حائز اهمیت خواهند بود.

بی بی سی برای کمک به مخاطبان خود به بخش های کوچکی از تپه های عظیم از اطلاعاتی که ارائه می دهد ، تکنیک “ناوبری حریص” را در وب سایت اول موبایل خود به کار برد.

موبایل

سایت موبایل بی بی سی نوار ناوبری را نشان می دهد که دسته بندی ها مطابق با سطح اهمیت شخصی ترتیب داده می شوند و به گونه ای طراحی شده اند که دقیقاً متناسب با صفحه نمایش کاربر باشد ، به نوبه خود مکان یابی اطلاعات غنی و مرتبط را در طی یک لحظه تکان دهنده یا خرد بسیار آسان می کند.

۴) تبلیغات ویدیویی

تقاضا برای فیلم با سرعت باورنکردنی در حال رشد است. در حقیقت ، ۵۲٪ از متخصصان بازاریابی در سراسر جهان احساس می کنند که ویدئو نوع محتوا با بهترین ROI است. علاوه بر این ، ۴۳٪ از مردم گفتند که می خواهند محتوای ویدیو بیشتری را از بازاریابان مشاهده کنند.

با مشاهده جمعیتی جوان ، ویدیوی بیشتری در دستگاه های وسیع تری نسبت به گذشته ، در سال ۲۰۱۸ ، مشاوره ویدیو ارائه می دهیدertising برای مارک ها یا مشاغلی که به دنبال بازاریابی محصولات یا خدمات خود هستند بسیار مفید خواهد بود.

در تلاش برای افزایش استفاده و ایجاد انگیزه درگیر شدن در اجتماع ، دوستداران فیس بوک ، اسنپ چت و توییتر در حال بدست آوردن مطالب ویدئویی هستند. در سال ۲۰۱۷ ، فیس بوک حتی قالب جدیدی از سرمایه گذاری ویدیو را در تبلیغات ۶ ثانیه ای تولید شده توسط تبلیغ کنندگان شروع کرد تا به پیام های سریعتر مصرف کنندگان برسد.

برای به چالش کشیدن قالب ویدیو ، یوتیوب خلاقان آژانس و فیلمسازان را در جشنواره امسال ساندنس به چالش کشیدند تا فقط در شش ثانیه داستانی را برایشان بازگو کنند. در پاسخ ، آنها فیلم هایی را با بهره گرفتن از طنز ، سادگی و مضامین قابل جابجایی متناسب با قالب ۰۶ ساختند: فرمی که اخیراً YouTube شروع به ارائه تبلیغات به همان روشی که فیس بوک قصد دارد انجام دهد.

برای این که مارک ها از روابط تجاری و معناداری با مشتری و مشتری برخوردار باشند ، باید یاد بگیرند که چگونه از تبلیغات مبتنی بر فیلم بر روی طیف وسیعی از کانالها استفاده کنند تا توجه مخاطبان خود را جلب کنند. ۶ ثانیه یا بیشتر

۵) شخصی سازی

در سال ۲۰۱۸ ، ارائه تجربه آنلاین شخصی شده بسیار حیاتی خواهد بود زیرا مصرف کنندگان بیشتر از مارک ها طلب می کنند و می خواهند از صداهای مجازی برای خرید محصولات و خدمات مورد نظر خودداری کنند. در حقیقت ، شرکت ها به قدری از ارزش خود اطمینان دارند که دو سوم انتظار دارند از درآمد شخصی سالانه ۶٪ افزایش داشته باشد ، در حالی که در چندین بخش – پوشاک ، خدمات مالی و فناوری – انتظار می رود ۱۰ یا بیشتر افزایش یابد.

در طی چند سال گذشته ، مارک ها با بهره گرفتن از اتوماسیون ، برای شخصی سازی مبتنی بر رفتار ، علایق و جمعیتی ، از قدرت شخصی سازی با استراتژی های بازاریابی ایمیل خود استفاده کرده اند. حال این تجربه باید با مصرف کنندگان B2B و B2C بیشتر پیش برود که انتظار تجربه شخصی در تمام نقاط لمسی در سفر را دارند. در حقیقت ، ۶۶٪ از مصرف کنندگان می گویند که اگر احساس می کنند به جای یک عدد احساس می کنند ، مارک های تجاری را بسیار تغییر می دهند.

واربی ​​پارکر ، متخصص چشم عینک را به عنوان نمونه در نظر بگیرید. در حال حاضر یک متخصص در زمینه ایمیل های شخصی ، این برند با ارائه یک سفر مشتری با کیفیت از طریق دسک تاپ و موبایل با بهره گرفتن از تعامل و داده ، به وب سایت خود گسترش داده است تا اطمینان حاصل کند که مصرف کنندگان آنچه را که در جستجوی آن هستند پیدا کردند.

با انتخاب مشتریان وب سایت ، به راحتی از صفحه اصلی هدایت می شوید تا محصولی را که می خواهید انتخاب کنید. گزینه “موجود برای خانه امتحان کنید” در دسترس است که در آن ۵ فریم به خانه شما تحویل داده شود تا امتحان کنید. مسابقه تعاملی که به صورت هوشمندانه انجام می شود ، به مصرف کنندگان کمک می کند تا فریم هایی را پیدا کنند که به آنها امکان ارائه خدمات آنلاین متناسب را می دهد. علاوه بر این ، کاربران می توانند تصویری را بارگذاری کنند تا ببینند کدام عینک به بهترین شکل به نظر می رسد.

همه این تاکتیک ها برای ارائه یک تجربه یکپارچه مشتری و ارتقاء وفاداری به برند ، مسیری طولانی را طی می کنند.

۶) Chatbots

هرچه فکرتان راجع به Chatbots انجام دهید ، شکی نیست که آنها در حال چرخش هستند و در سال ۲۰۱۸ ، یکی از عناصر اصلی موفقیت در بازاریابی دیجیتال B2B خواهد بود.

تا سال ۲۰۱۸ ، بسیار محتمل است که ۷۵٪ از تیم های توسعه دهنده حداقل قابلیت برنامه AI یا خدمات را شامل شوند. بعلاوه ، طبق Business Insider ، ۸۰٪ از شرکت ها می خواهند تا سال ۲۰۲۰ چت بابات را در استراتژی خود ادغام کنند.

Chatbots بصری ، مجهز به توانایی بهبود تلاشهای خود از الگوریتم های یادگیری مداوم است و در جهت پاسخگویی به خواسته های قلمرو دیجیتالی سریع و پیوندی که در آن زندگی می کنیم ، خدمت می کند. با بهره گرفتن از قابلیت های chatbot مبتنی بر هوش مصنوعی ، برند مشهور لباس های خیابانی H&M ، یک پلت فرم نام تجاری چتبات با نام Kik (که توسط مارک های دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد) را راه اندازی کرده است که با مخاطبان درگیر می شود و به عنوان یک شخصیت شخصی عمل می کند و با اسکن کردن عکس های اجتماعی خود از سبک شما یاد می گیرد. لباس را توصیه کنید

چهره بازاریابی دیجیتال به طور مداوم در حال تغییر است و هرچه دلهره آور باشد ، ۲۰۱۸ فرصت های بیشتری را برای همیشه برای مارک ها و مشاغل ارائه می دهد که از روندهای فوق به نفع خود استفاده می کنند.

بروشور شرکت
وضعیت خط لوله شرکت -None-1. New Lead10٪ Inicial In153 In 15٪ تماس با موسس ۲۰٪ انتصاب اولیه ساخته شده ۳۰٪ صلاحیت شده ۵۰٪ در بحث ارجاع شده به سایر بخشها٪ ۰ Duplicate0٪ به تعویق افتاد ۰٪Lost0٪ Ignite0٪ تحقیق (فقط خارج از محدوده)
نه از کارمندان شما می خواهید برای آموزش * -تنها فقط ۲ تا ۱۰۱۱ تا ۵۰۵۱ تا ۱۵۰۱۵۱ تا ۵۰۰۵۰۱ یا بیشتر
نام مخاطب *
عنوان شغل *
ایمیل *
شماره تلفن *
نام شرکت *
اندازه شرکت * -هیچ یک از ۲۰۲۱ تا ۱۰۰۱۰۱ تا ۵۰۰۵۰۱ تا ۱۰۰۰۱۰۰۱ تا ۱۵۰۰ بیشتر از ۱۵۰۰
کشور * -None-IrelandUnited KingdomUnited StatesNorthern IrelandAfghanistanAkrotiriAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAshmore و کارتیه IslandsAustraliaAustriaAzerbaijanBahamas، TheBahrainBangladeshBarbadosBassas دا IndiaBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBritish ویرجین IslandsBruneiBulgariaBurkina FasoBurmaBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepubliChadChileChinaChristmas IslandClipperton IslandCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongo، جمهوری دموکراتیک theCongo، جمهوری theCook IslandsCoral دریای جزایرCosta RicaCote d’IvoireCroatiaCubaCyprus جمهوری چک DenmarkDhekeliaDjiboutiDominica جمهوری دومینیکن اکوادور مصر CTIC LandsGabonGambiaGaza StripGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGlorioso IslandsGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaitiHeard جزیره و مک دونالد IslandsHoly مشاهده (شهر واتیکان) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIranIraqIsle از ManIsraelItalyJamaicaJan MayenJapanJerseyJordanJuan د نوا IslandKazakhstanKenyaKiribatiKorea، NorthKorea، SouthKosovoKuwaitKyrgyzstanLaosLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacauMacedoniaMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، ایالات فدرال ofMoldovaMonacoMongoliaMontserratMoroccoMozambiqueNamibiaNauruNavassa IslandNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern ماریانا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPanamaPapua جدید GuineaParacel IslandsParaguayPeruPhilippinesPitcairn IslandsPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussiaRwandaSaint HelenaSaint کیتس د NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbia و MontenegroSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و ساندویچ جنوبی IslandsSpainSpratly IslandsSri LankaSudanSurinameSvalbardSwazilandSwedenSwitzerlandSyriaTaiwanTajikistanTanzaniaThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTromelin IslandTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کایکوس IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited عرب EmiratesUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaVietnamVirgin IslandsWake IslandWallis و FutunaWest BankWestern SaharaYemenZambiaZimbabwe
پرس و جو سرب https://digitalmarketinginstitute.com/business
عضویت در خبرنامه
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
اول روی متوسط ​​کلیک کنید
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
اولین کلیک کنید

مدت آخرین کلیک
زمان در وب سایت گذشت