برگزیده

 بهترین آموزشگاها درآموزش زبان انگلیسی در تبریز کدام اند؟

یکی از نقاط قوت این مجموعه های این است که هم Top Notch و هم Summit به تمامی مهارت های چهارگانه (یعنی مهارت های شنیداری، گفتاری، درک مطلب و نوشتاری) می پردازند. یعنی همیشه میخواهند در زمان یک ماه الی شش ماه بالاترین نمره آیلتس را کسب نمایند ولی اصلا آگاهی ندارند که امکان پذیر هست یا خیر. بیشتر اساتید زبان انگلیسی به آیلتس بصورت یک آزمون تکنیکی خیلی مشکل نگاه میکنند و حتی جرعت نزدیک شدن به آیلتس را هم ندارند و به سادگی به تدریس زبان جنرال و مکالمه زبان و آموزش زبان انگلیسی در تبریزادامه میدهند ولی اگر قصد دارید در این شاخه بصورت تخصصی ورود نمایید تا ابتدا خود را برای شرکت در آزمون رسمی آیلتس آماده سازید چرا که شما برای تدریس آیلتس نیاز دارید حداقل نمره 7 در آزمون آیلتس آکادمیک را کسب نمایید و به این صورت برای خود اعتباری در تدریس آیلتس کسب نمایید و برای متقاضیان شرکت در آزمون آیلتس استادی قابل اتکا باشید. در ابتدا دوره آموزشی آیلتس برای آشنایی متقاضی آیلتس با آزمون آیلتس با یک تست آیلتس تمرینی شروع به تمرین کنید.

 

این تمرین میتواند در انتهای هر جلسه انجام گیرید و با تصحیح رایتینگ دانشجو توسط استاد آیلتس خود پایان پذیرد. به عنوان مثال بخش ریدینگ سه متن دارد که برخی از متنهای سختر از متنهای دیگر هستند البته بستگی به دانش قبلی و رشته تحصیلی دانشجو میتواند برای آیتلس آموزان مختلف این امر متفاوت باشد مثلا ممکن است ریدینگ اول در خصوص مطالب پزشکی باشد که برای یک دانشجوی مهندسی خیلی سختر از متن های بعدی که احتمالا اطلاعات قبلی درباره آنها دارد باشد . البته بسته آموزشی خودآموز مکالمه، به شرکتها و سازمانهای مهندسی، پزشکی و بین المللی و بازرگانی توصیه میشود و شاید برای تمام سنین مناسب نباشد. و اگر واقعا مصمم به کسب نمره آیلتس دلخواه هستند باید تمام تلاش و وقت خود را در این مهم هزینه کنند. نظرات فقط تعداد محدودی از کاربران آرمانی که موفقیت به کسب نمره دلخواه آیلتس خود شده اند به همراه کارنامه آنها در بخش highlight پیج اینستاگرام مرکز وجود دارد که می توانید به پیج مرکز به آدرس armanienglish آنها را مشاهده نمایید. اصلا مهم نیست که چه کاری انجام میدهید فقط دور هم جمع شوید، تفریح کنید و انگلیسی یاد بگیرید. مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی با توجه به سطح مهارتتان و مدت زمانی که به آن اختصاص می دهید فرق میکند.

 

با یادگیری کامل زبان هفتم در سال های بعد هم در درس زبان مشکلی نخواهید داشت. در مصاحباتی که برای جذب مدرس آیلتس با هزاران استاد آیلتس داشته ام دریافتم که اکثرا دید کامل و جامعی از آزمون آیلتس ندارند و فقط کلیات را بصورت دست و پا شکسته میدانند و انتظار دارند که متقاضیان آیلتس که حداقل چندین بار در آزمون رسمی آیلتس شرکت کرده اند متوجه این امر نشوند. در اپلیکیشن الفبای انگلیسی، کودک برای شنیدن تلفظ درست هر حرف فقط کافی است که بر روی صفحه نمایش ضربه بزند و هرچند بار که تمایل داشت، تلفظ آن را بشنود. حرف زدن با صفحه نمایش ممکن است اولش کمی عجیب و غریب به نظر برسد اما یک روش بامزه برای یادگیری زبان انگلیسی است.

 

در حالی که یادگیری یک زبان جدید ممکن است کار سختی به نظر آید، اما با این وجود، زمانی که از رویکرد درست استفاده کنید، این کار می تواند بسیار آسان گردد. با این حال چندین سال است که به یکی از اپلیکیشن های پیشرو در زمینه یادگیری زبان با محیط فارسی تبدیل شده است، بنابراین تجربه زیادی هم دارد. با وجودی که شما باید بر روی تمام قسمتهای آزمون آیلتس بصورت تقریبا همزمان کار کنید بر روی بخشهایی از آیلتس که دانشجو بیشترین مشکل را دارد متمرکز شوید و تمارین بیشتری در آن بخشها به دانشجو بدهید. قدم 2 در آموزش آیلتس: بر روی نقاط ضعف دانشجو متمرکز شوید مثلا مهارتی که او بیشترین ضعف را در آن بخش آیلتس دارد. قدم 9 در آموزش آیلتس : تمرین ، تمرین و تمرین! شما میتوانید برعکس این تمرین را هم انجام دهید یعنی سمت چپ برگه را بپوشانید. یعنی شما با برنامه Busuu میتوانید ضمن صحبت کردن با افرادی که با صورت محلی انگلیسی صحبت میکنند و دیگر کاربران برنامه، قابلیت صحبت کردن یا اصطلاحا اسپیکینگ انگلیسی خود را تقویت کنید. باید تک تک بخشهای آیلتس و انواع سوالات را به خوبی بشناسید و حتی بدانید این سوالات بر چه اساس و با چه روشی طراحی شده اند تا بتوانید دیدی درست و کامل به آیلتس آموزان خود بدهید.

زمان برگزاری آزمون آیلتس در تبریز

شاید کارتون خانوادهی سیمپسون را بشناسید. بعد از خواندن مقاله 12 اپلیکیشن برتر اندروید و IOS برای یادگیری زبان انگلیسی سعی کنید با توجه به نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب نموده و در کنار حضور در کلاس های آموزش زبان انگلیسی، از آن ها استفاده نمایید. توجه کنید : مجموعه نصرت حدودا در سال ۱۳۷۹ بر روی نوارهای کاست منتشر شده بود و پس از مدت ها، ناشر نصرت آن را با کیفیت بالای MP3 نیز منتشر کرد که در بعضی از سایت ها نصرت ۲ نام گرفت. پس اگر قصد کسب در آمد و آموزش آیلتس بصورت صحیح و حرفه ای دارید لطفا این مقاله روش تدریس آزمون آیلتس را تمام و کمال مطالعه نمایید.

 

و این موضوع را پس از شرکت در آزمون رسمی آیلتس و زمان برگزاری آزمون آیلتس در تبریز و زمانی که نتواند نمره مطلوب در این بخش را کسب کند متوجه میشود. پس بهترین کار بررسی متن آهنگ است. بخشی از هر جمله آهنگ صعودی و بخش دیگر آن آهنگ نزولی دارد. آموزش هر کدام از زبان های این اپ (که فارسی هم شامل آنها می شود) طی 100 مرحله صورت می پذیرد و از آماتورها تا حرفه ای ها می توانند از آن بهره بگیرند. حال این سوال مطرح است که کدام بسته آموزشی برای من مناسب است. در بخش ریدینگ آیلتس زمانبندی نقش بزرگی را ایفا میکند به گونه ای که اگر شرکت کننده آزمون آیلتس زمان را از دست دهد در انتها با این مشکل مواجه میشود که هنوز یک متن و 13 سوال پاسخ داده نشده دارد و فقط 5 دقیقه زمان باقی مانده است. اگر تا به امروز هیچ کلاسی رو شرکت نکردید و فقط در حد مدرسه و دانشگاه زبان رو میدونید و در جمله سازی و …

مقاله دیگر :   هاست دانلود ابری راه‌کار برطرف کردن مشکل هاست وردپرس

 

داوطلب آیلتس با نگاهی از پیش به سوالات در فرصتهایی که مثال خوانده میشود و دیگر فرصتهای داده شده میتواند خود را از پیش برای جوابدهی به سوالات آماده سازد. شرکت در دوره تربیت مدرس آیلتس هم میتواند ایده خوبی برای سرعت بخشید به آمادگی شما برای تدریس آیلتس باشد. مطالعه و آنالیز کردن کتب آموزشی آیلتس هم ایده خوبی است ولی وقت گیر است و شما باید علاوه بر مطالعه خلاصه نویسی کنید و مطالب را بصورت خلاصه در قالب یک جزوه آیلتس به دانشجو آیلتس ارائه دهید و انتظار نداشته باشید متقاضی آیلتس شما که فقط 3 ماه وقت دارد تا برای آیلتس آماده شود 30 جلد کتاب آیتلس را بخواند.

 

اولین مجموعه از برترین کتب آموزشی انگلیسی، «Top Notch» یا «تاپ ناچ» نام دارد. دادن لیست بلند بالای لغت یا معرفی کتب قطور لغت برای آمادگی آیلتس کاری عبث و بیهوده خواهد بود. پس از آمادگی اولیه کافی آیلتس آموز باید یاد بگیرد که چطور در زمان مناسب کار را به اتمام برساند. پس باید به این موضوع توجه کنیم. در بخش اول اسپیکینگ آیلتس مصاحبه شوند آیلتس باید بیشترین اطلاعات را در جواب سوالات مصاحبه کننده آیلتس ارائه دهد. منظور از این مسئله، فرهنگسازی در بُعد گسترده نیست بلکه منظور ایجاد یک فرهنگ درون مؤسسهای است و منظور از فرهنگ مؤسسهای هم این است که هر مؤسسهٔ آموزش زبان میباید دربرگیرندهٔ طرحهایی باشد که نه تنها نیازهای زبانآموزان را پاسخگو باشد، بلکه تداوم نیز داشته باشند. هر آهنگی برای کلاس خود انتخاب می کنید، دقت کنید فقط از فرهنگ مورد قبول خودتان صحبت نکند. علاوه بر اینکه انگلیسی زبان رسمی و اول بسیاری از کشورهای بزرگ و مطرح دنیا مثل آمریکا، کانادا، انگلستان و استرالیا است، در کشورهای بسیار زیادی هم زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم در سیستم آموزشی کشور تدریس میشود و چیزی حدود یک سوم جمعیت جهان تا حدی از زبان انگلیسی سر در میآورند؛ بنابراین زبان انگلیسی انتخاب اول تمام کسانی است که میخواهند در سطح بینالمللی حرفی برای گفتن داشته باشند؛ بنابراین بیشترین زبان رایج دنیا بدون تردید زبان انگلیسی هست و فکر زبان دیگری را نکنید.

 

تدریس زبان خارجی به کسانی که زبان مادری آنها انگلیسی نیست، ظرافت هایی نیاز دارد که در دوره کارشناسی زبان انگلیسی، به دانشجویان آموخته می شود تا در فرآیند تدریس، روش های اثربخش و خلاقی را دنبال کنند. اگزمینرهای آیلتس اغلب اقرار میدارند که یک دانشجو با تلاش کافی در شش ماه از سطح مقدماتی به نمره حدود 5 خواهد رسید. برای آموزش زبان انگلیسی با اخبار این پادکست های جامع و آرشیو بزرگ آن می تواند منبع مناسب و بسیار ارزشمندی برای زبان آموزان باشد. خواندن اخبار و مقالات علمی هم به درک مطلب دانشجو آیلتس کمک بسیاری خواهد کرد. بیشتر بخوانید:۱۰ کتاب آیلتس که خواندن آنها الزامیست.

کلاس های فشرده تافل در تبریز

خواندن مقالات آیلتس مخصوصا مقالات روش تدریس آیلتس کار سختی نیست و به شما کمک زیادی در آموزش آیلتس به روش صحیح خواهد کرد ولی با این کار شما با اعتماد به نفس کافی به تدریس حرفه ای آیلتس مشغول خواهید شد و تعداد دانشجویان موفق آیلتس شما بصورت چشمگیری افزایش خواهد یافت . به از انجام یک آزمون تمرینی، شما و خود متقاضی آیلتس دید و شناخت کافی نسبت به نقاط ضعف دانشجو پیدا خواهید کرد. آنچه در این مجموعه خواهید آموخت : دوره مقدماتی و پیشرفته ـ ویدئویی مکالمه موسسه نصرت اندیشه مبنا سه ماه با روزی 30 دقیقه گوش کردن به هر درس، روش استفاده آسان برای تمامی سنین با هر سطح آشنایی به زبان انگلیسی و کلاس های فشرده تافل در تبریز، برگرفته شده از جدیدترین متد آموزشی روز جهان، تمرکز و تقویت حافظه در ضمن یادگیری، تکرار مطالب در فواصل زمانی مختلف ، نمایش متون و مکالمات صوتی… کوتاه مدت بودن یادگیری نیاز به استفاده از متدهای متفاوت و به روزی است تا در مدت زمان کوتاهی به نتیجه دلخواه تان برسید. • متقاضی که در سطح B2 قرار دارد ممکن است در صورت شرکت در آزمون آیلتس (IELTS) نمره ای معادل ۵.۵ یا ۶.۵ دریافت کند. متقاضی آیلتس باید متوجه شود که چقدر نوشتن استراکچرهای خوب و حرفه ای در کسب نمره بالا در رایتینگ آیلتس نقش دارد.

 

شما باید برای جبران این قضیه ، خودتان را در موقعیت های مختلف قرار دهید و تجربیاتی را کسب کنید که حواستان را برانگیخته کند. این امر نیاز به مهارتهای گفتاری و شنیداری مؤثر توأم با دانش زبانی و گنجینه گستردهای از واژگان در هر دو زبان دارد. اما با یادگیری و آموزش نکات و مهارتهای آیلتس و متد های ویژه آیلتس شما میتوانید به دانشجویان آیلتس خود در آمادگی برای آزمون آیلتس کمک شایانی بکنید و به زبان آموز آیلتس کمک کنید که نمره مورد نیاز در آیلتس را به راحتی کسب نماید. به یاد داشته باشید که یادگیری فرمت رایتینگ آیلتس نصف راه در کسب نمره خوب آیلتس است. بنابراین دلیلی ندارد که شما نتوانید دانشجو آیلتس خود را برای آزمون واقعی آیلتس آماده سازید و علاوه بر آن خود را برای کسب نمره هر چه بیشتر از آیلتس آماده نکنید. در این نوع مقاله تمرکز بیشتر بر روی یادگیری استراکچرهای درست و پیچیده است نه محتوای کلی مقاله آیلتس. البته این نکته کامل درست است که آزمون آیلتس امتحانی کاملا تکنیکی است که متقاضیان مهاجرت یا تحصیل در کشورهای اروپایی استرالیا آمریکا انگلستان و دیگر کشورهای انگلیسی زبان را بطور دقیق سنجش میکند و نمره ای بین صفر تا 9 به آنها میدهد بصورتی که تنها داشتن دانش زبانی خوب و دانستن لغات مشکل و استراکچرهای پیچیده چاره ساز نخواهد بود و در واقع انگلیسی را بصورت عملی در بخشهای رایتینگ ریدینگ لیستنینگ و مکالمه میسنجد.