برگزیده

کسب درآمد با پریمیر (+بازار کار پریمیر) گرافیستار

کسب درآمد با پریمیر (+بازار کار پریمیر) گرافیستار

ادوبی پریمیر پرو یکی از نرم افزارهای ویرایش ویدیو است که توسط شرکت ادوبی و به عنوان بخشی از برنامه‌ی Adobe Creative Cloud عرضه شده است. برنامه ادوبی پریمیر ابتدا در سال 1991 و برای سیستم‌های عامل مک وارد بازار شد و نرم افزار پریمیر پرو، نسخه‌ی دوباره طراحی شده‌ی آن است که در سال 2003 جانشینش شد و از آن زمان تمرکز خود را بر روی ادیت ویدیو گذاشته است.

دوره آموزش پریمیر در گرافیستار بیشتر برای افراد حرفه‌ای مناسب است که می‌خواهند تغییراتی فراتر از ویرایش‌های ساده را انجام دهند. به کمک نرم افزار پریمیر پرو می‌توانید نوار خام ویدیو را به اثر سینمایی تماشایی تبدیل کنید. این نرم افزار با سایر محصولات ادوبی نیز به خوبی در ارتباط است و این موضوع به کاربران این برنامه کمک می‌کند تا اطلاعات و اثر مد نظر را بدون اینکه وقفه‌ای در کارشان ایجاد شود، بین نرم افزارهای مربوطه جابه‌جا و ویرایش کرده و محصولی خلاق تولید کنند.

تاریخچه‌ی پریمیر چیست؟

ادو پریمیر پرو ابتدا فقط تحت عنوان پریمیر در سال 1991 در سیستم های مک ارائه شد و یکی از اولین سیستم های خطی مبتنی بر رایانه می باشد. پریمیر یک نسخه ی دوباره نوشته شده است در واقع نام پریمیر پرو اولین بار در سال 2003 برای تمامی نسخه های زیر مجموعه ی آن ارائه شد اولین نسخه ی پریمیر پرو نام های مختلفی مانند پریمیر 1 تا 7 داشت. از زمانی که نسخه ی پریمیر دوباره نوشته شده است توسط صعنت فیلم و ویدئو مورد قبول واقع گشته است. در بین بهترین سایت های آموزش برنامه های گرافیک و تدوین می توان به فرادرس، سریع آسان، گرافیستار، فرانش، موشن کده و دانشجویار اشاره کرد.

کسب درآمد از پریمیر

دانش کار با نرم افزار پریمیر از تخصص هایی محسوب میشه که درآمد اون میتونه برای افراد نا محدود باشه. بله درست خوندید نامحدود… ببین دوست عزیز تو با تخصصی که در حوزه تدوین ویدئو با پریمیر بدست میاری میتونی هرچقدر که دلت میخواد درآمد داشته باشی. اما سطح درآمدی که خواهی داشت فقط به خودت بستگی داره. اگر تازه شروع به کار کردی حتما این مطلب رو تا آخر بخون چون واسه تو نوشته شده ولی میخوام بدونی اونایی که از این راه ماهانه تا چند میلیارد تومن درآمد دارن چیکار کردن. اگر میخوای درآمدت بره بالا و واقعا به سطح پردرآمد ترین افراد این حوزه برسی باید از یه جایی به بعد مسیر کاری خودتو اصلاح کنی.

 

یعنی از یه مرحله ای به بعد تو کار باید بری سراغ تیم سازی، گسترش کسب و کار، بالا بردن سطح توانایی و حتی تغییر افراد دور و بر خودت. آره دوست من درآمد های باورنکردنی ای که میشنوی همه و همه قابل دستیابی هستن و شرط رسیدن به اون جایگاه این تغییراته. هیچ کس نمیتونه تنهایی و بدون سیستم سازی به روزی برسه که تو یه روز حقوق یک سال یک کارگر معمولی رو بدست میاره. همین اولش که ما داریم سریع ترین راه های کسب درآمد رو برای شروع بهت نشون میدیم بدون که از یه جایی به بعد اینا برات کافی نیست. پس از الان یه جوری تلاش کن که برسی به اون جایی که باید و شرایط رو به شکلی بساز که داشتن یک درآمد ایده آل شدنی باشه.

کسب درآمد موثر با آموزش رایگان پریمیر

داشتن یک شغل خوب و ثابت با درآمد مناسب به آرزویی برای جوانان تبدیل شده است، این در حالی است که بسیاری از افراد از داشته‌های خود نهایت استفاده را نمی‌برند. هر روزه تعداد افراد زیادی به تیم تخصصی رسانه فارسی مراجعه کرده و از علاقه‌شان به یادگیری و آموزش پریمیر صحبت می‌کنند و با توجه به راهنمایی‌هایی که به این عزیزان می‌شود، در انتها شاهد آن هستیم که دیگر پیگیر علاقه‌ی خود نخواهند بود، این در حالی است که با توجه به شناخت نسبی که از این عزیزان پیدا می‌کنیم، مطمئن هستیم که اگر راه خود را در ویرایش فیلم و ویدئو دنبال کنند، به موفقیت‌های چشم‌گیری دست پیدا می‌کنند.

مقاله دیگر :   خرید و فروش وچرهای یورویی و دلاری پرفکت مانی در ایکس رمز

 

کار کردن با برنامه‌های شرکت ادوب که یکی از جامع‎‌ترین آنها پریمیر پرو است، در کنار داشتن یک ذهن خلاق، افراد را به درآمدهای نجومی می‌رساند. حتماً می‌دانید که در حال حاضر انجام دورکاری ویرایش ویدئو برای شرکت‌های مختلف در بین مردم باب شده است، البته نه تنها درباره آموزش Premiere Pro بلکه در حوزه‌های مختلف، کارها به صورت دورکاری انجام می‌شود و همین امر باعث شده تا افراد بیشتری تمایل به کسب درآمد در منزل داشته باشند.

نحوه ترکیب پریمیر با نرم افزار افتر افکت

امکان کپی کردن کلیپ ها و فیلم ها بین دو نرم افزار به راحتی وجود دارد و پروژه های هر کدام را میتوان داخلی دیگری import کرده و بدون هیچ مشکل خاصی روی آنها کار کرد.شما به سادگی می توانید بین نرم افزار پریمیر و افترافکت ارتباط برقرار کنید و برای این کار کافی است از طریق منوی های نرم افزار یا جا به جایی فایل ها اقدام کنید.

نحوه ترکیب پریمیر با نرم افزار فتوشاپ

از طریق نرم افزار پریمیر به راحتی میتوانید فایل های فتوشاپ را بازکرده و تغییرات مد نظر خود را اعمال کنید. همچنین همانطور که گفته شد با تمامی نرم افزار های دیگر شرکت Adobe قابلیت همکاری را دارد. فتوشاپ و فایل های psd به صورت کامل توسط پریمیر پشتیبانی می شوند ، حتی شما می توانید به سادگی و با چند کلیک ،فایل های psd را درون پریمیر باز کنید و بر روی آنها تغییرات اعمال کنید و حتی لایه ها را به صورت کامل در پریمیر ببینید.

درآمد زایی از پریمیر با مونتاژ و تدوین فیلم

این بخش از کار کار راحتی نیست و علاوه بر توانایی تدوین به مقداری دانش و تجربه سینمایی نیاز دارد. اما درآمد آن هم بسیار خوب و قابل توجه است. اگر شما به عنوان تیم تدوین و مونتاژ یک فیلم سینمایی و یا یک سریال و حتی مستند فعالیت کنید، چیزی حدود 2 تا 5 برابر مبلغ قبلی برای هر یک دقیقه درآمد خواهید داشت. این کار نیازمند تلاش بسیار زیادی است.

تیزر های تبلیغاتی

به سطحی از کار با تدوین با پریمیر برسید که بتوانید در زمان کوتاهی تیزر های تبلیغاتی برای برند ها بسازید. که در این صورت فرصت های زیادی در این کار پیش پای شما است. شما در این شاخه در فرصت کوتاهی به درآمد قابل توجهی خواهید رسید. مبالغ و دستمزد هایی که برای هر دستمزد دریافت میکنید بسیار متغیر بوده اما حتی کمترین مقدار آن توجه شما را جلب خواهد کرد.

تدوین کلیپ های عروسی، جشن تولد

امروزه مراسم های عقد و عروسی و داماد ها و عروس ها به طور عمده از کلیپ ها استفاده میکنند. تقاضای بیشتر آن ها جلوه های ساده ی بصری است. کافی است که شما با ساختن نمونه کار هایی آزمایشی در جایی یا گروهی که در انجام این گونه کار ها مشغول به کار هستند عضو شده و از خلاقیت نشان دهید و بتوانید مهارت خود را به نمایش عموم بگذارید و با هنر خود رضایت آن ها را جلب کنید، مطمئن باشید طولی نمیکشد که آن ها به شما و هنرتان ایمان آورده و شیفته کارتان میشوند و از شما میخواهند تا برای آنها کلیپ هایی بسازید و اما با قیمت مناسب و دستمزد خوبی که برای ساخت هر کلیپ میگیرید.

منبع: گرافیستار https://graphi-star.com/