برگزیده

ترید ارزهای دیجیتال چگونه است

آموزش کامل ترید ارزهای دیجیتال در سایت راهبران فردا شدنی است. ترید کردن یکی از بهترین راه ها برای افزایش دارایی در بازار کریپتو کارنسی است.

تنها نیازی که شما برای ترید کردن دارید، دیدن دوره های آموزشی لازم است که با مهارت و دانش لازم وارد این بازار شوید. شکی نداشته باشید که اگر آموزش ها را به صورت کامل ببینید، به راحتی می توانید از این بازار درآمد کسب کنید.

راهبران فردا مجموعه آموزشی است که سعی دارد تمام نیاز شما را برای تریدر شدن به شما آموزش دهد. دوره های راهبران فردا با توجه به سطوح مختلفی از مبتدی تا حرفه ای آماده شده است.

شایان به ذکر است که در برخی از استان ها نیز دوره های ارز دیجیتال راهبران فردا به صورت حضوری در حال برگزاری است که جهت اطلاع از این موضوع می توانید از پشتیبانی راهبران فردا کمک بگیرید.

آشنایی با ترید و ترید کردن؟

ترید کردن یک مفهوم اقتصادی است که در اصل به معنای خرید و فروش خدمات و کالا است. این روزها افراد زیادی را می‌بینم که در بازارهای مالی از جمله فارکس و ارزهای دیجیتال، پول های خوبی به‌دست می‌آورند.

در ترید دوحالت وجود دارد: در صورت اول، خریدارها با پرداخت هزینۀ مشخص شده، کالا و خدمتی را دریافت می‌کنند. در صورت دوم طرفین معامله، به تبادیل خدمات یا کالا می‌پردازند.

تقریباً در هربازار مالی واژۀ ترید معنا دارد. در کشور خودمان نیز، خرید و فروش اوراق بهادار در بازار بورس از این نوع محسوب می‌شود.

تریدر به کسی گفته می‌شود که در بازارهای مالی برای خود و یا اشخاص دیگری، خرید و فروش انجام می‌دهد.

ترید انواع مختلفی دارد که در ادامۀ این مقالۀ راهبران فردا برخی از مهم‌ترین آن‌ها را برای شما معرفی می‌کنیم.

بهترین روش های ترید کردن

تریدر نوسان گیر: این دسته از تریدرها از تحلیل‌های فاندامنتال و تکنیکال استفاده می‌کنند. این کسب سود از اختلاف قیمت در مدت یک روز تا یک ماه است.

تریدر روندی یا موقعیتی: فاندامنتال بیشتر برای این نوع ترید کردن استفاده می‌شود. البته برخی از اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال نیز کاربرد دارد. در ترید روندی یا موقعیتی بسته به روند بازار، تریدرها موقعیت خرید یا فروش می‌گیرند.

تریدر به روش خرید و نگهداری: خریدیک دارایی و نگهداری برای بلند مدت که به آن ترید اسپات نیز گفته می‌شود. در این دسته از ترید کردن از تحلیل فاندامنتال استفاده می‌شود.

تریدر روزانه : این دسته از تریدرها از نوسان ارزهای دیجیتال در روز، کسب درآمد می‌کنند. در این دسته از ترید کردن بیشتر از تحلیل تکنیکال استفاده می‌شود.

مقاله دیگر :   حمل کامیونت و کانکس چگونه انجام می شود؟

تریدر اسکالپر یا ترید ریزه خوار: تریدرهای این دسته،معاملات زیادی در روز انجام می‌دهند البته برای کسب سودهای کوچک. تحلیل تکنیکال در این دسته از تریدرها، حرف اول را می‌زند.

روش‌های دیگری برای ترید کردن وچود دارد که هرکدام تعریف و کارایی مخصوص به خود را دارند. توجه داشته باشید که برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال، باید آموزش‌های لازم را دیده باشید. برای مثال در تریدرهای اسکالپر درست است که تحلیل تکنیکال حرف اول را می‌زند ولی تحلیل فاندامنتال نیز مهم است. شما باید با تحلیل تکنیکال و فاندامنتال تا حدی آشنایی داشته باشید.

در دوره بازگشت به مدار سود استاد مجتبی قدیریان مهم ترین نکات تحلیل تکنیکال و فاندامنتال با بیانی ساده ارائه شده است.

ارزهای پرنوسان

ارزهای پرنوسان، به ارزهایی گفته می‌شود که در یک روز، نوسان زیادی در نمودار قیمت آن‌ها مشاهده می‌شود. نوسان گیری «swing trading» موج سواری با قیمت هاست.

ارزهای خوب برای نوسان گیری تقریباً پنجاه ارز برتر در کوین مارکت کپ است.

 

بهترین ارز دیجیتال ارزان

در زمانی که مشغول به نگارش این مقاله هستم، تقریباً تمامی ارزها با ریزش قیمت بیت کوین، بهترین قیمت را برای خرید کردن دارند. البته باید بررسی شود. در بازار ارزهای دیجیتال چیزی که جالب است، روند تکراری است که هربار با رشد و ریزیش قیمت‌های ارز دیجیتال مشاهده می‌شود.

هربار با رشد قیمت، طمع برای خرید ارزهای دیجیتال افزایش چشمگیری پیدا می‌کند و شاخص به محدودۀ صد نزدیک می‌شود. با کاهش قیمت نیز ترس بازار را فرا می‌گیرد.

این فرایند که هربار صورت می‌گیرد نهنگ های ارز دیجیتال شروع به خریداری ارزهای ارزان می‌کنند و در قیمت بالا می فروشند.

برای پیدا کردن بهترین ارز دیجیتال ارزان حتماً بررسی کنید که ارزی که می‌خرید، در صرافی‌های مطرح لیست شده باشد و حجم معاملات بالا داشته باشد.

آموزش ترید

آموزش ترید ارز دیجیتال در بایننس و صرافیهای دیگر در سایت راهبران فردا آموزش داده شده است. برای مشاهده دوره های ارز دیجیتال در سایت ما، تنها کافی است به قسمت دوره ها وارد شوید و از دوره های رایگان و سایر دوره های ارز دیجیتال مهندس مجتبی قدیریان استفاده کنید.