عمومی

خرید شیشه سکوریت + بهترین قیمت

شیشه سکوریت یا شیشه نشکن شیشه هایی هستند که برای ضربه زدن بسیار مقاوم بوده و امکان شکستن آن ها بسیار کم است، به همین دلیل این شیشه ها به عنوان شیشه های نشکن شناخته می شوند و در صنعت تولید آینه دکوراتیو پذیرایی استفاده می شوند. البته علاوه بر شیشه های سکوریت، شیشه های لمینت نیز به عنوان شیشه های نشکن شناخته می شوند، زیرا این شیشه ها دارای مقاومت متناسبی هستند و می توانند در برابر فشار های بیش از حد مقاومت کنند. در ادامه این مقاله به بررسی شیشه سکوریت می پردازیم.

 

شیشه سکوریت چیست و در کجا استفاده می شود؟

شیشه سکوریت در صنایع مختلفی استفاده می شود، به عنوان مثال می توان از این شیشه ها در توسعه یا ساخت صفحات شیشه ای استفاده کرد. شیشه سکوریت با ضخامت های فوق العاده تولید می شود و هر چه شیشه سکوریت ضخیم تر باشد، مقاومت ضربه ای آن افزایش می یابد. شیشه سکوریت شیشه ای بسیار معقول است و همانطور که قبلاً گفته شد در زمینه های منحصر به فرد استفاده می شود. اگر مشاهده کرده اید در برخی از مکان ها و سالن ها از کفپوش شیشه ای استفاده شده است، این شیشه سکوریت دارای ضخامت نزدیک به 10 میلی متر است. متر و هر سایه ای را می توان برای کف انتخاب کرد، استفاده متمایز از شیشه سکوریت شامل استفاده از آن برای ساخت تخته های سفید شیشه ای است.

شیشه سکوریت یا شیشه نشکن نسبت به شیشه معمولی به دلیل این حقیقت که از گرمای بالا در ساخت آن استفاده شده است، مقاومت بیشتری دارد. پس از تشکیل شیشه سکوریت در دمای بیش از حد، کف آن به مدت کوتاهی خنک می شود. این خنک کننده صرفاً در طبقه بیرونی بوده و سطح داخلی شیشه علیرغم اینکه گرم است. این اختلاف دمای زیاد بین بیرون و داخل شیشه باعث می شود که داخل شیشه بدون رگ جذب شود و این باعث مقاوم شدن شیشه می شود. تمام این موارد باعث می شود که شیشه بسیار مقاوم باشد.

 

مزایای شیشه سکوریت چیست؟

یکی از مزایای شیشه سکوریت استحکام متعادل آن است که دیگر بدون نگرانی با کمک تنش هر ضربه ای آسیب نمی بیند. همانطور که قبلاً بیان کردیم، شیشه سکوریت در صورت آسیب کاملاً پودری نمی شود و به قطعات منطقی تبدیل می شود. به عنوان مثال، اگر تخته وایت برد چرخدار کودک شما از شیشه نشکن یا سکوریت ساخته شده باشد، خطر آسیب دیدن کودک شما بسیار کم است.

دومین مزایایی که می توان به آن اشاره کرد این است که شیشه های سکوریت به دلیل گرما و سیستم بدون رگ که روی آن ها قرار می گیرد در برابر گرما بسیار مقاوم هستند. این شیشه ها می توانند تا 300 درجه سانتیگراد گرم شوند، اما این دما در شیشه های معمولی 60 درجه سانتیگراد است. امروزه شیشه سکوریت نشکن در طرح ها و سایه های بی نظیری تولید می شود و شما می توانید شیشه های مورد علاقه خود را مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید.

 

مقاله دیگر :   باید ها و نباید ها درباره خردکن همه کاره که باید حتما بدانید

انواع شیشه سکوریت

شیشه های سکوریت به دو دسته شیشه های سکوریت شده و شیشه های لمینت تقسیم می شوند. در زیر به انواع مختلف شیشه های سکوریت می پردازیم؛

 

شیشه گرما دیده

شیشه گرم شده یا حرارت دیده یک مزیت اساسی دارد و آن این است که بسیار پوشیده شده است و در صورت شکستن قطعاتش دیگر به انسان آسیب نمی رساند. شیشه سکوریت برای مناطق زلزله خیز، فروشگاه های خرده فروشی و خودرو ها استفاده می شود.

 

شیشه لمینت

شیشه لمینت به گونه ای ساخته شده است که یک لایه پلاستیکی مقاوم بین دو قاب شیشه ای قرار می گیرد. در این صورت قطعا این پلاستیک ها مربوط به شیشه هستند و شیشه را در برابر ضربه مقاوم می کنند. یکی از عناصر ضروری شیشه‌ های لمینت این است که می‌توان لایه‌های دفاعی بزرگ ‌تری به آن آورد تا بتوان آن را به استاندارد های شیشه‌های ضد گلوله بسته کرد.

 

شیشه سکوریت

شیشه سکوریت نوعی شیشه مقاوم است که برای پشتیبانی از شیشه در ساخت آن برای مقاومت بیشتر در برابر حرارت و ضربه استفاده می شود.

 

تفاوت بین شیشه سکوریت و شیشه معمولی

تفاوت مهم شیشه سکوریت با شیشه معمولی در استحکام و محافظت متعادل شیشه سکوریت می باشد، به عبارتی بی نظیر می توان گفت که شیشه سکوریت با ضخامتی مشابه شیشه های معمولی برای تاثیرگذاری، مقاومت آن را افزایش می دهد. همچنین شیشه نشکن بر خلاف شیشه معمولی در برابر گرما و سرما مقاومت متناسبی دارد و سه برابر نسبت به شیشه های معمولی در برابر گرما و شوک حرارتی مقاوم تر است.

تفاوت بعدی، الگوی شکستن شیشه سکوریت است، اگر تأثیری که روی شیشه سکوریت اعمال می شود بیش از حد مجاز باشد و باعث شکستن شیشه شود، شیشه سکوریت شده به ذرات ریز نشکن تبدیل می شود. این حقیقتی است که شیشه های معمولی در صورت شکستن به صورت قطعات عظیم و تیز ظاهر می شوند و این خطرناک است، به همین دلیل است که شیشه سکوریت ایمن تر است.

 

قیمت شیشه سکوریت

با توجه به مواد به کار رفته در تولید شیشه های سکوریت، قیمت این شیشه ها از شیشه های معمولی بیشتر است. البته توجه داشته باشید که این نرخ بیشتر در تقابل با ویژگی های این محصول مناسب می باشد. پارامترهای مختلف دیگری در تعیین قیمت شیشه سکوریت تأثیر دارند که شامل رنگ شیشه، ضخامت، نوع شیشه می باشد. برای خرید و ثبت سفارش این محصول می توانید به وب سایت https://iranlacobel.com مراجعه کنید.