برگزیده

قیمت کارتن بسته بندی و کارتن تخم مرغ

بزرگترین تولید کننده کارتن تخم مرغ

برای صحبت در مورد لیست قیمت کارتن مرغ ابتدا لازم است در مورد بسته بندی این ماده غذایی ارزشمند اطلاعات بیشتری داشته باشیم. تخم مرغ به دلیل اینکه ساختاری بسیار شکننده و آسیب پذیر دارد، بسته بندی از مهم ترین مراحل آن است و کارتن تخم مرغ باید طوری باشد که از تخم مرغ ها در مقابل ضربه و برخورد های فیزیکی هنگام حمل و جا به جایی محافظت کند زیرا در غیر این صورت دیگر تخم مرغ ها قابل استفاده نیستند.

http://rajanews.com/node/357618

کارتن تخم مرغ به عنوان نگهدارنده اصلی بسته بندی این محصول استفاده میگردد، در حال حاضر بسته بندی تخم مرغ ها به دو صورت انجام می شود:

فله ای: از رایج ترین روش ها برای بسته بندی تخم مرغ در کشور ماست که در آن تخم مرغ ها به شکل چند لایه در مقوا های بخصوصی قرار گرفته و در نهایت در یک کارتن تخم مرغ مقوایی گذاشته می شوند که معمولا حدود 180 عدد تخم مرغ در این نوع کارتن قرار می گیرد.

بسته بندی: در این روش به صورت وکیومی است که از جعبه های مقوایی و پلاستیکی استفاده می شود که یکی از ویژگی های این جعبه ها قابلیت محفظه نگهداری مخصوص تخم مرغ و در جداگانه است.

یکی از جنبه های مثبت استفاده از کارتن تخم مرغ قابلیت بازیافت و بازگشت آن ها به طبیعت است که گزینه ی مناسبی برای بسته بندی آن ها است.

کارخانه کارتن سازی

کارتن سازی یکی از زیر شاخه های صنعت چاپ و بسته بندی است و کارخانه کارتن سازی مکانی است متشکل از دستگاه های ورق سازی، کارتن سازی و تجهیزات مختلف است. همچنین از مهم ترین دستگاه های آن می توان به ترتیب به موارد زیر اشاره کرد:

  1. دستگاه ورق سازی
  2. دستگاه چاپ یا چاپ فلکسو تک رنگ یا چهار رنگ
  3. دستگاه دایکات، پیگ پنگی، روتاری، فکی
  4. دستگاه چاک دستی و یا چاک زن کارتن
  5. دستگاه لب چسب
  6. دستگاه لمینیت دستی و لمینیت اتومات
  7. دستگاه تسمه کش
  8. دستگاه منگنه
  9. دستگاه چاپ تمام اتومات یا نیمه اتومات
  10. دستگاه خط کش برش
  11. دستگاه شیتر

از جمله معتبرترین تولید کنندگان کارتن در استان تهران میتوان به کوشا کارتن و کارتن سازی آریانا سلولز ariyana-ssg.com اشاره کرد.

مهمترین تولیدات کارخانه های کارتن سازی

در این کارخانه ها کارتن های متنوع در اندازه های مختلف جهت رفع نیاز های مشتریان تولید شده و وارد بازار می کنند که مهمترین تولیدات یک کارخانه کارتن سازی به موارد زیر میتوان اشاره کرد:

  • کارتن 3 لایه
  • کارتن 5 لایه
  • کارتن 7 لایه
  • کارتن دایکاتی
  • کارتن لمینتی
  • کارتن میوه
  • کارتن تخم مرغ
  • انواع کارتن بسته بندی

تولید کننده کارتن تخم مرغ

تولید کننده کارتن تخم مرغ

همانطور که بیان شد، بسته بندی تخم مرغ برای حمل و جابه جایی آن بسیار مهم است. یکی از رایج ترین روش های بسته بندی تخم مرغ استفاده از کارتن تخم مرغ است، کارتن ها به درستی می توانند از محصول محافظت کنند. کارخانه های زیادی در زمینه کارتن سازی برای تولید کارتن تخم مرغ فعالیت میکنند. نکته مهم دیگری که باید به آن توجه شود مواد اولیه با کیفیت به کار رفته در کارتن ها است که حتما باید درجه یک باشند و طبق استاندارد تهیه شده باشند.

یکی دیگر از فاکتور های مهم در بسته بندی محصولات، قیمت کارتن است که با نوع کاغذ به کار گرفته شده برای ساخت ورق نسبت مستقیم دارد. از آنجایی که کارتن یک محصول سفارشی است نمیتوان قیمت واحدی برای آن مشخص کرد. برای اطلاع از قیمت روز انواع کارتن به سایت ariyana-ssg.com مراجعه کرده و یا با شماره 02156545077 تماس بگیرید.

ویژگی های کارتن تخم مرغ که باید به آنها توجه شود

از ویژگی های کارتن تخم مرغ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استحکام بالا در مقابل ضربات محکم
  • مقاوم در برابر رطوبت جهت سالم ماندن کارتن و تخم مرغ ها در برابر نفوذ رطوبت
  • دارای قابلیت چاپ روی بسته بندی ها برای تبلیغ و جذب مشتری
  • دارای ابعاد مناسب با نیاز مشتریان
  • ظاهری استاندارد اما خلاقانه
  • کارتن ها به راحتی قابل قرار گیری روی هم دیگر باشند.
  • اطلاعت دقیق تولید تخم مرغ بر روی آن ها درج شده باشد.
  • قابلیت بازیافت داشته باشند.

پس یک تولید کننده کارتن تخم مرغ حرفه ای مانند کارتن سازی آریانا سلولز باید با دقت و خلاقیت بالا و طراحی های اصولی اقدام به ساخت و تولید کند که از تخم مرغ ها به درستی نگهداری و حفاظت شود.

کارتن تخم مرغ صادراتی

حدود 95 درصد سهم صادرات تخم مرغ در عراق از ایران تأمین می شوند و این به دلیل کیفیت بالای تخم مرغ های ایران است که در کنار بهترین کشور ها در تولید تخم مرغ است.

مقاله دیگر :   کاربرد های ایلوستریتور (+ویژگی های ایلوستریتور) موشن کده

حمل و جا به جایی تخم مرغ ها و سالم ماندن آن ها از لحظه جمع آوری در مزرعه و یا مرغداری تا رسیدن به مقصد از اهمیت زیادی برخوردار است پس نباید ساده از کنار این موضوع رد شویم.

در هنگام جا به جایی تخم مرغ ها با هواپیما یا ماشین های مخصوص حمل و نقل جهت صادرات به خارج از کشور از کارتن تخم مرغ صادراتی استفاده می کنند. معمولا تخم مرغ ها را درشانه های بخصوصی قرار می دهند تا فاصله بین آن ها حفظ شوند و آسیب نبینند.

سپس این شانه های تخم مرغ را در کارتن های تخم مرغ صادراتی قرار می دهند و شرایط لازم را برای سالم ماندن تخم مرغ از عواملی که باعث شکستن یا فاسد شدن آن می شود فراهم می کنند.

این کارتن های تخم مرغ صادراتی هم می توانند دو ردیفه باشند و هم تک ردیفه و رنگبندی آن ها قهوه ای یا سفید هست. همچنین با توجه به معمولی بودن یا لمینتی بودن پروسه بسته بندی چاپ روی کارتن می تواند 4 رنگ اصلی را پوشش دهد.

کارتن تخم مرغ دو ردیفه

کارتن تخم مرغ دو ردیفه از ورق های محکم و مقاوم نسبت به ضربه ساخته شده اند و پس از چیدن تخم مرغ های صادراتی در این جعبه ها در نهایت آن ها را در کارتن های مادر یا همان چهار درب قرار می دهند تا جهت عرضه در بازار ارسال شوند.

شاید شما به مقدار کمی تخم مرغ در سبد غذایی خود احتیاج داشته باشید یا مصرف تخم مرغ شما کم باشد که این مدل کارتن ها برای تعداد کم تخم مرغ طراحی و ساخته شده اند.کارتن های دو ردیفه دسته دیگری از کارتن های صادراتی است که برای صادرات در تعداد کم به کار برده می شوند.

همانطور که می دانید از مواد غذایی پرمصرف در اکثر خانواده ها هست و جایگاه بسیار بالایی در زنجیره غذایی دارد به همین دلیل کشورهای بسیاری در تلاش برای به کارگیری خلاقیت در بسته بندی تخم مرغ ها هستند که البته این موضوع در فروش  و افزایش قیمت محصول تولید کننده ها بسیار تأثیر دارد و فروش محصولات آن ها را چند برابر می کند درحالی که برخی تولید کننده ها به این موضوع آگاه نبوده و یا به نوع بسته بندی محصول خود اهمیت نمی دهند فقط قصد فروش محصول را دارند.

استعلام قیمت و خرید کارتن تخم مرغ

خرید کارتن تخم مرغ

از آنجایی که ساختار و ماهیت تخم مرغ بسیار حساس و شکننده است با توجه به هدف خود یعنی صادرات تخم مرغ و یا به طور کلی حمل و جابه جایی تخم مرغ، در هنگام خرید کارتن باید توجه زیادی داشته باشید تا در حین نگهداری یا جا به جایی تخم مرغ ها دچار شکستگی یا فاسد شدن نشوند. با در نظر گرفتن ویژگی هایی زیر و مقایسه با کارخانه ی مورد نظر می توانید با اطمینان خاطر نسبت به خرید اقدام کنید.

ویژگی هایی که یک کارخانه ی معتبر در ساخت محصولات خود به آن ها توجه می کند شامل موارد زیر می باشد:

  • کارتن های تخم مرغ بسیار محکم باشند.
  • کارتن ها باید اجازه ورود رطوبت و آلودگی های محیط را به داخل آن ندهند.
  • در ساخت کارتن ها از مواد شیمیایی استفاده نشده باشد.
  • جنس کارتن ها باید طوری باشد که نسبت به تغییرات آب و هوایی نیز مقاوم باشند.
  • کارتن ها قابل بازیافت باشند تا به طبیعت آسیب نزنند.
  • دارای قابلیت چاپ رنگی باشند.
  • شکل ظاهری کارتن ها باید به گونه طراحی شده باشد تا به راحتی در انبار رووی یک دیگر قرار بگیرند.

بزرگترین تولید کننده کارتن تخم مرغ

کارخانه کارتن سازی آریانا به عنوان بزرگترین تولید کننده کارتن تخم مرغ یکی از پیشترفته ترین کارخانه های ورق سازی را جهت تولید کارتن در اختیار دارد. از جمله تولیدات آریانا سلولز میتوان به انواع کارتن سه لایه و 5 لایه، کارتن لمینتی، کارتن میوه، کارتن تخم مرغ، کارتن دایکاتی اشاره کرد. در نهایت برای مشاوره و اطلاع از قیمت کارتن به سایت ariyana-ssg.com مراجعه نمایید.