برگزیده

ملاک انتخاب و خرید انواع مرطوب کننده ها و ضد چروک های پوست حساس و چرب در سال 1401

با لطف پیشرفت و گسترش تولید محصولات متفاوت آرایشی، امروزه شاهد تولید و عرضه انواع کرم های مرطوب کننده و کرم های ضد چروک برای انواع پوست های خشک، حساس، آسیب دیده و چرب هستیم. ما در این مقاله قصد داریم ملاک های انتخاب یک کرم مرطوب کننده و کرم ضد چروک سازگار با پوست شما را در سال 1401 بررسی کنیم.

درست است که استفاده از کرم مرطوب‌کننده برای همه با هر نوع پوستی مناسب است. اما برخی از شما به محصولات آرایشی حساس بوده و دچار آلرژی، سوزش پوست یا خارش می‌شوید. ممکن است پوستتان فقط یک نوع محصول آرایشی را پذیرفته و به مابقی حساسیت نشان دهد؛ اما از طرف دیگر برای ازبین‌بردن چین‌وچروک صورت به کرم ضدچروک نیاز داشته باشید، چاره چیست؟ اگر به طور هم‌زمان به مرطوب‌کننده و ضدچروک نیاز دارید چرا از کرم مرطوب کننده ضد چروک استفاده نمی‌کنید؟

محصولاتی مانند مرطوب کننده و ضد چروک هم‌زمان وظیفه آبرسانی و رطوبت‌رسانی را انجام داده و از سوی دیگر به رفع چین‌وچروک صورت کمک می‌کند. اگر شما آن دسته از افرادی هستید که پوست خشک داشته، این محصول کاملاً متناسب با پوستتان است. متأسفانه پوست خشک بیشتر از هر پوست دیگری در معرض کشیدگی، چروک و ترک‌خوردگی قرار دارد، و استفاده از مرطوب‌کننده‌ها برای این افراد از الزامات است.

کرم مرطوب کننده؛ با خواص جادویی برای لطافت پوست

هر لحظه پوست بدن به آب نیاز دارد. مهم نیست پوست بدن شما از چه ساختاری تشکیل شده، هر لحظه به آب نیاز دارید. استفاده از مایعات و میوه‌ها آب موردنیاز پوست را تأمین می‌کند؛ اما مرطوب‌کننده‌ها نقش مکمل داشته و برای آبرسانی پوست بدن طراحی شده‌اند. اگر شما بپرسید چرا به یک مرطوب‌کننده پوست نیاز دارید؟ بی‌درنگ پاسخ می‌دهیم یکی از روش‌های عالی برای روتین مراقبت از پوست استفاده از مرطوب‌کننده‌ها است.

یکی از ملاک‌های بسیار مهم بانوان برای خرید  کرم مرطوب کننده (https://kimkala.com/product-category/beauty/moisturizer)؛ سازگاری آن با پوست است، امروزه کرم های مرطوب کننده، مختلفی برای سازگاری پوست‌های مختلف از جمله پوست‌های خشک، چرب، حساس و آسیب دیده توسط برند‌های مختلف تولید شده است. قیمت کرم مرطوب کننده بر اساس کیفیت ساخت، برند و مواد به کار رفته در آن متغییر است. اما لزوما گران بودن محصول با کیفیت نیست!

چه زمانی باید از کرم مرطوب کننده استفاده بکنیم؟

زمان مناسب برای استفاده از این کرم شب قبل از خواب هست، این کار دلایلی زیادی داره از جمله جذب بهتر هست و اینکه اگه روز استفاده بکنید شاید مجبور باشید بدون ضد آفتاب مقابل نور آفتاب قرار بگیرید که باعث از بین رفتن تاثیرات این کرم میشه. البته کارشناسان توصیه می‌کنند بعد از حمام کردن و زمانی که پوستتون هنوز کمی نمناک هست از این کرم استفاده بکنید. این کار باعث میشه که رطوبتی که در لایه‌های مختلف پوست در اثر حمام کردن ایجاد شده است، در زیر پوست حفظ شود، چرا که این کرم یک لایه محافظت کننده قوی روی پوست تشکیل میدهد.

اگر بپرسید چرا یکی از روش های مهم مراقبت از پوست، مصرف روزانه کرم مرطوب‌کننده است دلایل ذیل را عنوان می‌کنیم:

جلوگیری از پیری زودرس و جوان‌سازی پوست

هر چه‌قدر که سن افزایش پیدا می‌کند، بدن رطوبت بیشتری ازدست‌داده در نتیجه پوست با خشکی مواجه می‌شود. این مسئله به پیری زودرس پوست منجر شده، راهکار مناسب استفاده از یک مرطوب‌کننده مناسب است.

مقاله دیگر :   تکنولوژی چیست؟

درمانگر پوست‌های خشک

مرطوب‌کننده درمانگر پوست خشک بوده، علاوه بر رطوبت‌رسانی از بروز لک‌های پوستی نیز جلوگیری می‌کند. برای نتیجه بهتر کرم مرطوب کننده و روشن کننده پوست استفاده کنید.

از بین برنده جوش

با کم‌شدن رطوبت پوست عارضه‌ای به نام جوش بر روی پوست ظاهر شده که جلوه نامناسبی به‌صورت می‌دهد. کرم مرطوب‌کننده، خشکی پوست را جبران و از تولید اضافی چربی بر روی صورت پیشگیری می‌کند.

التیام دهنده پوست‌های حساس

ترکیباتی مثل آلوئه‌ورا و بابونه برای پوست حساس و شکننده، مرحم مناسبی است. محصولات مرطوب کننده، حاوی عصاره‌های طبیعی است که می‌تواند برای پوستهای حساس بسیار مناسب باشد.

کرم ضد چروک یا جوانساز پوست

یکی از ملاک‌های بسیار مهم در خرید کرم ضد چروک(https://kimkala.com/product-category/beauty/anti-ageing)؛ سازگاری آن با نوع پوست شماست، خوشبختانه امروزه برند های مطرح لوازم آرایشی اقدام به تولید ضد چروک های مخصوص پوست های مختلف کرده اند. قیمت کرم ضد چروک با توجه کیفیت، مواد به کار رفته در ساخت کرم و برند تولید کننده متفاوت است.

 

با بالا رفتن سن پوست دچار پیری و بروز مشکلاتی همچون چین و چروک میشود که به عوامل زیادی از جمله سبک زندگی فرد، نوع تغذیه، شیوه های مراقیت از پوست، مسائل ژنتیکی و… دارد، امروزه داشتن پوستی صاف، جوان و بدون لک و مک یکی از نکات مهم در زیبایی چهره افراد است. با روش های متعددی می توان جلوی ایجاد چین و چروک روی پوست رو گرفت و چین و چروک های قدیمی رو از بین برد، کرم ضد چروک و ضد پیری یکی از روش های ساده و مقرون به صرفه از بین بردن چروک های پوستی است. اما شما باید بتونید کرم سازگار و مناسب رو برای پوست خود انتخاب بکنید. در ادامه با ما همراه باشید تا شما رو بیشتر راهنمایی بکنیم.

مزایای کرم مرطوب کننده و ضد چروک

یکی از محصولات پر طرف‌دار در سال 1401 کرم مرطوب کننده و ضد چروک بوده است. دلیل این محبوبیت بهره‌گیری هم‌زمان از ترکیبات مرطوب‌کننده و ضدچروک است. فرمولاسیون این نوع کرم بسیار ملایم بوده و برای پوست‌هایی که به محصولات آرایشی حساسیت دارند، گزینه مناسبی است. از کاربرد این کرم عبارت‌اند از:

  • افزایش تولید کلاژن در پوست
  • ترمیم بافت و سلول‌های الاستیک (Elastic)
  • ازبین‌بردن چین‌وچروک و بازسازی پوست
  • کاهش چین و چروک
  • رطوبت رسانی
  • لطافت و شادابی پوست
  • استفاده از ویتامین‌ها مثل C و E

برای خرید کرم مرطوب‌کننده و ضدچروک می‌توانید به فروشگاه‌های معتبری چون فروشگاه کیم کالا (https://kimkala.com مراجعه کرده و این محصول را برای جوان‌سازی پوست خود خریداری کنید. این محصول توسط کمپانی‌های زیادی عرضه شده است. در بین برندهای ایرانی محصول کرم مرطوب‌کننده و ضدچروک آردن پیشتاز بوده و با تنوع محصول بیشتری در بازار حضور دارد. البته انتخاب محصولات بهداشتی مناسب پوست کاملاً سلیقه‌ای است و در انتخاب مارک کرم مرطوب‌کننده و ضد چروک آزاد هستید.

آدرس ایمیل: info@kimkala.com

شماره تلفن: 86081142-021

شماره فکس: 86083705-021

کد پستی: 1477768704

آدرس: تهران، محله: مراد آباد، خیابان کوهسار نهم مرکزی، خیابان شهید رضا اقبال پور، پلاک 46، ساختمان مرکز خرید کوهسار، طبقه 2، واحد 7

منبع