عمومی

مواردی که قبل از خرید املاک باید در نظر بگیریم

املاک

 

اشتباهات خرید خانه برای اولین بار رایج است، و در حالی که بسیاری از آنها معامله بزرگی نیستند، برخی از آنها می توانند فاجعه آمیز باشند و منجر به تاخیرهای ناخواسته در فرآیند و مسائل مالی در مسیر شوند. در این مقاله، 15 مورد از رایج ترین اشتباهات خریداران خانه جدید را بررسی می کنیم و چگونه می توانید از آنها اجتناب کنید.

در ماه های اولیه سال 2020، بسیاری از افراد به دلیل کووید-19 توسط کارفرمایان خود به خانه های قرنطینه فرستاده شدند. این بیماری همه گیر بسیاری از مردم را مجبور کرد از خانه کار کنند، در حالی که برخی به طور کلی شغل خود را از دست دادند. مدارس به آموزش از راه دور روی آوردند و بسیاری از مردم خود را در حال کار و یادگیری از خانه خود یافتند.

خرید ملک اجاره ای یک تصمیم بزرگ با پیامدهای مالی بزرگ است. شما می خواهید مکانی را پیدا کنید که اجاره آن آسان باشد و ملکی متناسب با بودجه شما باشد، و سپس نحوه پرداخت هزینه ملک سرمایه گذاری جدید خود را قبل از اینکه بتوانید پیشنهادی ارائه دهید، بیابید. اگرچه هر ملک متفاوت است، فرآیند تصمیم گیری سرمایه گذاری هوشمند در ملک یکسان است.

ما شما را سرزنش نمی کنیم: مهم نیست که در جستجوی اولین ملک اجاره ای خود هستید یا یک سرمایه گذار باتجربه املاک و مستغلات به دنبال افزایش جریان نقدی خود هستید، انتخاب فرصت سرمایه گذاری مناسب بسیار مهم است. خواه به دنبال تعیین چگونگی یافتن املاک خارج از بازار، چه چیزی در یک ملک سرمایه گذاری باشید، یا نحوه مدیریت تامین مالی خانه تک یا چند خانواده، نترسید – ما در اینجا شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

املاک فیزیکی یک سرمایه گذاری عالی است، اما زمانی که صنعت با مشکل مواجه می شود، ممکن است تعجب کنید که کجا پول خود را سرمایه گذاری کنید. امروزه بسیاری از سرمایه گذاران در حال تلاش برای املاک دیجیتال هستند. در حالی که این امر انتزاعی و پیچیده به نظر می رسد، اگر نام دامنه، اپلیکیشن های موبایل و تبلیغات را درک کنید، در مورد سرمایه گذاری در دنیای دیجیتال بسیار بیشتر از آنچه فکر می کنید می دانید.

از آنجایی که تجاوز می‌تواند ایجاد خطوط ملکی را دشوار کند، هنگامی که می‌خواهید خانه خود را بفروشید،

خرید آپارتمان در شهرری 

می‌تواند نگرانی‌هایی را برای مالکیت ایجاد کند. بسیاری از ایالت ها قبل از اینکه بتوانید خانه خود را بفروشید، نیاز به بررسی املاک دارند و هرگونه تجاوز مورد توجه قرار می گیرد.

هنگام در نظر گرفتن بهترین مکان برای خرید خانه دریاچه، برخی از مکان ها از نظر سرمایه گذاری بهتر از مکان های دیگر هستند. حتماً یک متخصص محل را بررسی کنید تا مطمئن شوید که زمین مستحکم است و خط آب بالا نمی رود. اگر خانه شما در یک منطقه دلخواه، خوب و در زمینی پایدار ساخته شده باشد، احتمال افزایش ارزش آن زیاد است.

خرید خانه در ترکیه 

افزایش نرخ بهره وام مسکن – که نتیجه مستقیم کمپین فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره ضد تورم است – خریداران را از بین برده و کل بازار املاک و مستغلات مسکونی را به پایین کشیده است . علاوه بر این، تورم در حال ضربه زدن به بودجه خانوارها است و بسیاری از اقتصاددانان شاهد رکود در افق هستند. این همه خبر وحشتناکی برای افرادی است که در کار ساخت خانه های جدید برای یک خانواده هستند و اقتصاددانان می گویند احتمالاً قبل از اینکه بهتر شود بدتر می شودافزایش نرخ بهره وام مسکن – که نتیجه مستقیم کمپین فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره ضد تورم است – خریداران را از بین برده و کل بازار املاک و مستغلات مسکونی را به پایین کشیده است . علاوه بر این، تورم در حال ضربه زدن به بودجه خانوارها است و بسیاری از اقتصاددانان شاهد رکود در افق هستند. این همه خبر وحشتناکی برای افرادی است که در کار ساخت خانه های جدید برای یک خانواده هستند و اقتصاددانان می گویند احتمالاً قبل از اینکه بهتر شود بدتر می شود تصویر سه دسته از ساختمان ها را نشان می دهد، اولی خانه ها و درختان حومه شهر، دومی آسمان خراش ها و ساختمان های اداری و سومی یک کارخانه است. کنار کارخانه فقط زمین خالی است. متن این است: “املاک چیست؟ املاک و مستغلات به عنوان مالکیت، زمین، ساختمان و حقوق هوا بر روی زمین، و حقوق زیرزمینی در زیر زمین. مسکونی، تجاری، صنعتی و زمین خالی تعریف می شود.”

فروش پروژه ستین 
مقاله دیگر :   طرز تهیه محیط کشت: راهنمای کامل برای ساخت محیط کشت آگار

رنگ تازه، پلان های مدرن و وسایل به روز: اینها تنها تعدادی از مزایای خرید خانه جدید است. اما در مورد مزایای عاطفی قدم گذاشتن در یک خانه کاملاً جدید نیز باید گفت. وقتی اولین کسی هستید که در یک خانه زندگی می کنید، خانه همان چیزی است که شما آن را می سازید – بنابراین بیایید به برخی از مزایای ساخت و ساز جدید نگاهی بیندازیم.

از آنجایی که تجاوز می‌تواند ایجاد خطوط ملکی را دشوار کند، هنگامی که می‌خواهید خانه خود را بفروشید، می‌تواند نگرانی‌هایی را برای مالکیت ایجاد کند. بسیاری از ایالت ها قبل از اینکه بتوانید خانه خود را بفروشید، نیاز به بررسی املاک دارند و هرگونه تجاوز مورد توجه قرار می گیرد.

اصطلاحات قرارداد اجاره و قرارداد اجاره اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند، اما کاملاً متفاوت هستند. قرارداد اجاره یکی از انواع قراردادهایی است که صاحبخانه می تواند با مستاجر امضا کند. قرارداد اجاره ترتیبی است که اکثر مردم با اجاره ملک مرتبط می‌دانند.

سرمایه گذار کسی است که سرمایه خود را در خرید ملک سرمایه گذاری می کند تا از طریق اجاره یا فروش ملک، بازده سرمایه گذاری خود را بدست آورد. در املاک مسکونی، این می تواند به صورت املاک تک خانواده یا چند خانواری باشد که قصد دارند به افراد دیگری اجاره کنند تا در آن زندگی کنند.

وقت گذاشتن از قبل برای بیان شرایطی که بر اساس آن معامله ملک انجام می شود و محافظت در برابر سکسکه های احتمالی یا رویدادهای غیرمنتظره مهم است، زیرا می تواند به شما کمک کند از موانع قانونی یا مالی احتمالی در قسمت عقب جلوگیری کنید.

علاوه بر موقعیت شخصی خود، زمانی که خانه خود را برای فروش فهرست می کنید، با عواملی خارج از کنترل شما نیز مبارزه خواهید کرد. برخی از این عوامل ممکن است بر منطقی بودن ارتقای خانه قبل از فروش تأثیر بگذارد. در اینجا چند روش وجود دارد که ممکن است به شما در تصمیم گیری آگاهانه در مورد ارتقا کمک کند.

همانطور که قبلاً ذکر شد، مشارکت در املاک و مستغلات نسبت به سایر انواع سرمایه گذاری در املاک بازده سرمایه گذاری بالاتری را ارائه می دهد. این بدان معنی است که شرکا می توانند این فرصت را داشته باشند که بازده سرمایه گذاری بیشتری را برای سرمایه ای که برای سرمایه گذاری می گذارند به دست آورند.

بسیاری از مردم طراحی خوب را با اندازه اشتباه می گیرند و تصور می کنند که خانه های بزرگتر – تنها به دلیل اندازه – آنها را راحت تر در خود جای می دهد. این یک افسانه است. یک خانه با تفکر طراحی شده می تواند فضای خود را به حداکثر برساند در حالی که یک خانه بزرگ می تواند هزاران فضا را هدر دهد.

مشارکت املاک و مستغلات یک استراتژی سرمایه گذاری است که نقاط قوت دو یا چند سرمایه گذار را در یک ملک سرمایه گذاری ادغام می کند. به طور معمول، مشارکت ها به عنوان فعال، که در آن همه طرف ها به طور مساوی مسئولیت مدیریت روزانه را بر عهده دارند، یا غیرفعال، به عنوان ابزاری برای جذب سرمایه از سرمایه گذارانی که آنقدر درگیر نیستند، طبقه بندی می شوند.

این که آیا از خود می‌پرسید “آیا خانه‌ام را الان بفروشم؟” یا فقط با در نظر گرفتن گزینه های خود، مهم است بدانید که هیچ پاسخ درستی برای همه وجود ندارد. بازار تأثیر مهمی در فروش خانه شما خواهد داشت، اما ارزیابی موقعیت شخصی و دلایل فروش نیز مهم است. بیایید در مورد شرایط بازار مسکن در اوایل سال 2022 صحبت کنیم و توصیه هایی را در مورد اینکه چه زمانی باید و نباید خانه خود را در هر بازاری بفروشید، بیان کنیم.

در بالای هر چیزی که باید داشته باشید، احتمالاً چیزهای خوبی نیز در لیست شما وجود دارد. ایجاد تعادل بین این خواسته ها کار ساده ای نیست – اما تجزیه و تحلیل تمام جوانب مثبت و منفی یک ملک می تواند به شما کمک کند از سرمایه گذاری خود محافظت کنید و اطمینان حاصل کنید که هیچ شگفتی پرهزینه ای در این راه وجود ندارد.