برگزیده

نمایندگی لوله آذین

 

بازرگانی صدرا به عنوان یکی از معتبرترین نمایندگی های آذین لوله سپاهان ) گیتی پسند اصفهان ( بیش از یک دهه فعالیت خود را آغاز نموده است و در تامین، توزیع، اصالت و تضمین کالا نقش خود را ایفا نموده است.

این مجموعه قصد دارد تا به صورت رسمی با برند های تولید کننده انواع لوله تک لایه همکاری نماید و نیاز تاسیسات و مکانیک ساختمان در پروژه های استان تهران را برطرف نماید. همواره ما سعی داریم تا با تکیه بر تیم و متخصصین بازرگانی صدرا در این حوزه، بهترین مشاوره را به مشتریان برند آذین لوله مهیا نماییم. بازرگانی صدرا جهت یکپارچه سازی و ادغام خرید مشتریان، نمایندگی لوله نیوپایپ، نمایندگی پوش فیت نیوفلکس و نمایندگی شیرآلات شودر را نیز به مجموعه خود اضافه نموده است. جهت آماده سازی و تامین نیاز مشتریان، سیستم های مدیریت نیاز مشتری و درگاه های ارسال نظرات و پیشنهادات راه اندازی شده است تا از این طریق چگونگی درخواست مشتریان به مدیریت این مجموعه منتقل شود. همواره در نمایندگی لوله و اتصالات آذین سعی شده است بهترین امکانات و برترین متخصصین را برای کنترل و نظارت امورات تعیین نماییم.

با پیشرفت علم و تکنولوژی در سراسر جهان و زمینه های مختلف ، مقوله شبکه های انتقالی برودتی ، گرمایی و آب آشامیدنی نیز مستثنی نبوده و با ظهور لوله های پلی اتیلن تک لایه دگرگونی هایی را ایجاد نمود . شرکت آذین لوله سپاهان از مجموعه کارخانجات گروه صنعتی گیتی پسند اصفهان ، بزرگترین تولید کننده لوله های پلی پروپیلن تک لایه با نام تجاری آذین لوله در ایران می باشد. این شرکت در این زمینه به عنوان برند برتر بیش از یک دهه فعالیت خود را ادامه می دهد و انواع لوله تک لایه را تولید می نماید.

مواد اولیه استفاده شده در لوله ها پلی پروپیلن رندوم کوپلیمر تیپ 3 به اختصار P.P.R.C می باشد که در سایز های 20 تا 125 میلیمتر تولید می گردد . اتصالات آذین لوله، به بیش از 150 قطعه می رسد که با پیشرفته ترین دستگاه های پرس و تزریق با کیفیت مواد اولیه تایید شده استاندارد بین المللی تولید و به بازار عرضه می گردد. آذین لوله اجازه نفوذ اکسیژن و نور را به داخل خود نمی دهد که همین عامل از پوسیدگی و زنگ زدگی درون لوله جلوگیری می کند در نتیجه ضریب انبساط کمی دارد . رنگ این دسته از لوله ها سفید با خطوط آبی می باشد که در ابتدا به رنگ سبز بوده و برخی ها هنوز آنها را به نام لوله سبز می شناسند اما امروزه این محصول را با نام لوله سفید نیز می شناسند که دارای خطوط راهنمای آبی رنگ جهت راهنما و زیبایی می باشد.

مقاله دیگر :   بیوگرافی کامل علی یاسینی خواننده جوان پرطرفدار و محبوب ایرانی

بازرگانی صدرا نمایندگی فروش لوله آذین لوله را در شهر تهران ) نمایندگی لوله آذین غرب تهران، نمایندگی لوله آذین شرق تهران ، نمایندگی لوله آذین  جنوب تهران ، نمایندگی لوله آذین شمال تهران و نمایندگی لوله آذین در مرکز تهران ( فعال نموده است و انبار مرکزی در مرکز تهران مستقر می باشد. البته در تلاش است تا نمایندگی لوله آذین در اصفهان ، نمایندگی لوله آذین در رشت ، نمایندگی لوله آذین در کرج ) البرز ( و نمایندگی لوله آذین در مشهد راه اندازی شود. البته در صورت نیاز مشتریان، امکان ارسال محصولات به دیگر شهر های ایران امکان پذیر می باشد.