برگزیده

وسایلی که خانه را شیک می کند: جزئیات تفاوت ایجاد می کنند

همه به دنبال یک چیدمان شیک و زیبا هستند. چیدمانی که فضای آرامش بخشی را ایجاد کند و حس خوبی به اهالی خانه بدهد. هم چنین دوست داریم مهمانانی که به خانه ما می آیند خاطره خوبی از خانه و دکوراسیون ما داشته باشند! دکوراسیونی که ذوق و شعف را در بینندگان بر انگیزد.

برای چنین چیدمانی نیاز به وسایل دکوراتیو خاص و جذاب دارید. وسایلی که خانه را شیک می کند و به آن روح می بخشد. اگر شما هم به دنبال چنین دکوری هایی هستید با ما همراه باشید.

 

برای خرید دکوری به چه چیزی توجه کنیم؟

اگر به دنبال وسایلی که خانه را شیک می کند هستید به نکات زیر توجه داشته باشید؛ تا خرید بهتری تجربه کنید:

سبک دکوراسیون خود را بشناسید و با توجه به آن خرید کنید. مدرن، سنتی و یا سلطنتی بودن دکوراسیون خود را در هنگام خرید لوازم دکوراتیو در نظر بگیرید.

محل دکوراتیو را در نظر بگیرید و با توجه به وسایل اطراف آن خرید کنید.

تعیین کنید که وسیله دکوری شما باید چه ابعادی داشته باشد.

سعی کنید از رنگ های مکمل دکوراسیون خود در وسایل دکوراتیو استفاده کنید.

تا حد امکان از وسایل یونیک، منحصر به فرد و تک نسخه استفاده کنید.

میزان آسیب پذیری و دوام محصولات نیز می تواند معیار خوبی برای انتخاب و خرید وسایل دکوراتیو باشد.

دکوری

از چه وسایلی برای تزئین دکوراسیون خانه استفاده کنیم؟

برای اینکه بتوانید خانه زیبا و جذابی داشته باشید باید با افزودن وسایل دکوراتیو مختلف به آن روح بدهید. شما می توانید از انواع گلدان، تابلو، شمعدان، پاف و … در چیدمان خود استفاده کنید. و خانه خود را از یکنواختی خارج کنید. ” این جزئیات هستند که تفاوت ایجاد می کنند.

پس علاوه بر اینکه باید به فکر اضافه کردن اکسسوری های مختلف به دکوراسیون تان باشید، منحصر به فرد بودن و خاص بودن آن ها را از یاد نبرید.

برای دکوراسیون خود می توانید از لوازم دکوراتیو زیر استفاده کنید:

انواع گلدان

گلدان ها نقش مهمی در زیباتر کردن دکوراسیون و چیدمان شما دارند. به ویژه که حس طبیعت را به خانه شما می آورند. اگر در خانه نور کافی دارید از گلدان های طبیعی استفاده کنید. با توجه به اینکه علاقه دارید گل های خاص داشته باشید یا گل های معمولی و مقاوم، انتخاب های گسترده ای خواهید داشت. گل هایی مانند پتوس، سانسوریا، زاموفیلیا و برگ انجیری محبوب ترین گل ها در دکوراسیون هستند و مقاومت خوبی در برابر شرایط محیطی مانند کم آبی، نور کم و … دارند.

علاوه بر گلدان های طبیعی، استفاده از گلدان های فانتری و دکوراتیو نیز در شیک و زیبا شدن دکوراسیون محیط بسیار موثر هستند. از گلدان های دکوراتیو می توانید در قسمت های مختلف خانه استفاده کنید. روی میز جلو مبلی، شلف و طبقه های دیواری، سرویس بهداشتی، میز ناهار خوری و … ؛  هر جا که شما مایل باشید.

دکوری

اما نکته مهم در خرید گلدان ها، انتخاب یک مدل خاص و منحصر به فرد می باشد. امروزه استفاده از گلدان های چوبی به همراه گل های خشک و طبیعی بسیار ترند شده. و در اکثر دکوراسیون های مینیمال و مدرن استفاده می شود.

مقاله دیگر :   ویژگی مهم کف های کاذب با روکش HPL چیست؟

مجسمه و تندیس

گزینه دیگری که می توانید در چیدمان خود استفاده کنید مجسمه و تندیس های مختلف می باشد. از مجسمه های خاص در قسمت های مختلف خانه استفاده کنید و از زیبایی آن ها لذت ببرید.

اگر دکوراسیون تان کمی تم تاریک دارد و عناصر فلزی در آن زیاد استفاده شده است ( مانند ساعت، مبلمان، میز و …) از مجسمه های فلزی یا ترکیب چوب و فلز برای چیدمان خود استفاده کنید.

برای دکوراسیون های روستیک و محیط هایی که چوب  طبیعی در آن زیاد به کار رفته شده است نیز به کار بردن مجسمه های چوبی بسیار مناسب خواهد بود.

در مقابل اگر اکثر وسایل شما روشن، مینیمال و یا کمی مجلل هستند بهتر است از انواع مجسمه سرامیکی استفاده کنید. امروزه مجسمه های دست ساز و تک نسخه بسیاری توسط هنرمندان ساخته می شوند که می تواند یک دکوری شیک و منحصر به فرد در دکوراسیون شما باشد.

ماکت فلزی

انواع ماکت فلزی در سال های اخیر به ترندهای وسایل دکوراتیو تبدیل شده اند و از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. از ماکت های فلزی نیز می توانید مانند مجسمه ها در قسمت های مختلف خانه و چیدمان خود استفاده کنید. این ماکت ها حالت کلاسیک دارند و به همین دلیل مورد توجه و علاقه مندی هم خانم ها و هم آقایان می باشند.

ماکت های فلزی دارای انواع مختلفی می باشند. مانند:

ماکت ماشین فلزی

ماکت  فلزی موتورسیکلت

ماکت کامیون

ماکت اتوبوس

ماکت کشتی

ماکت قطار فلزی

ماکت دوچرخه

تنوع این ماکت ها نسبتا بالا می باشد و به شما امکان می دهد که با توجه به سلیقه و بودجه خود خرید کنید. ماکت های فلزی عموما دستساز می باشند و با کمک تکنیک های هنری حالت کلاسیک و قدیمی پیدا می کنند. با توجه به فلزی بودن این ماکت ها، مقاومت خوبی در برابر ضربه و انواع آلودگی های محیطی دارند. و در گذر زمان دچار آسیب نمی شوند.

دکوری

علاوه بر این ماکت های فلزی به عنوان یک محصول کار دست، دارای ارزش افزوده می باشند. و با گذر زمان افزایش قیمت پیدا می کنند. پس علاوه بر اینکه جنبه زیبایی دارند به عنوان یک سرمایه نیز می توان به آن ها نگاه کرد.

وسایل دکوراتیو خاص را از کجا بخریم؟

اگر به دنبال یک فروشگاه اینترنتی لوازم دکوراتیو خاص و معتبر هستید پیشنهاد ما فروشگاه آنلاین دکوکاف می باشد. این فروشگاه محصولات خاص و منحصر به فرد از هنرمندان سراسر ایران را در سایت خود جمع آوری کرده. و می تواند گزینه خوبی برای خرید آنلاین لوازم دکوری شیک و خاص باشد.