عمومی

کولر فن سانتریفیوژ

کولر صنعتی سانتریفیوژ یک دستگاه خنک کننده صنعتی است که برای خنک کردن فضاهای بزرگ و صنعتی طراحی شده است. پروانه به کار رفته در این کولر کویری در دو نوع فوروارد و بکوارد است. با توجه به اندازه و توان این کولر ها، کاربرد آنها در محیط های صنعتی بزرگ مانند سوله ها بیشتر به چشم می آید، چرا که قدرت هوادهی و توان بالایی در انتقال هوای تازه و خنک به محیط دارند. همچنین باید توجه داشته باشید که کولر تبخیری سانتریفیوژ برای نصب و راه اندازی، احتیاج به کانال کشی اصولی دارد.

کولر صنعتی سانتریفیوژ برای خنک کردن فضاهای بزرگ مانند کارخانه‌ها، انبارها، سالن‌های ورزشی، مراکز خرید و… استفاده می‌شود. این دستگاه دارای مصرف برق بالایی است و برای استفاده بهینه از آن، باید محل نصب، اندازه و نوع کولر سانتریفیوژ با توجه به نیاز فضا در نظر گرفته شود.
کولر صنعتی سانتریفیوژ چیست؟
کولر سانتریفیوژ یکی از انواع کولر آبی صنعتی در بازار است که بهترین گزینه جهت سرمایش کارخانه ، کارگاه و سوله و دیگر محیط‌های کاری بزرگ می‌باشد و با توجه به راندمان کاری و عملکرد خود می‌تواند نیاز تمام کاربران را برآورده نماید.

کولر صنعتی 13000 سانتریفیوژی
کولر صنعتی 15000 سانتریفیوژی
کولر صنعتی 18000 سانتریفیوژی
کولر صنعتی 25000 سانتریفیوژی
کولر صنعتی 30000 سانتریفیوژی
کولر صنعتی 40000 سانتریفیوژی
کولر صنعتی 50000 سانتریفیوژی
کولر صنعتی 75000 سانتریفیوژی
میزان صدای تولید شده توسط این فن ها به دلیل طراحی مهندسی بسیار کم است . همچنین بازده و عملکرد این فن ها و به تبع آن کولر صنعتی سانتریفیوژی نسبت به سیستم های مشابه در بازار به صورت چشمگیری بالا می باشد.

مقاله دیگر :   بررسی کامل و جامع لوازم پرکاربرد خانه

در کولر صنعتی سانتریفیوژی از پد سلولزی به عنوان واسط تبخیری استفاده می شود که باعث عملکرد بهتر، راندمان بالاتر در کولر می شود.

شرکت سهند هواساز طراح و تولید کننده انواع کولر صنعتی و سیستم های گرمایشی و سرمایشی صنعتی می باشد. سهند هواساز محصولات خود را به پشتوانه هجده سال تجربه خود با بهترین کیفیت و بالاترین استانداردها ارائه می‌دهد.گواه کیفیت محصولات ما پانزده ماه گارانتی محصولات با برگ ضمانت نامه و خدمات پس از فروش است.
لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه خرید کولر صنعتی فن سانتریفیوژ در شهرستانها و سایر کشورها تماس حاصل نمایید:
تلفن واحد فروش و امور مشتریان:
56543512 _ 56545923 _ 56545904 (021)
مدیریت (فاتحی): 09122586618