عمومی

کولر گازی اسپلیت – پکیج ایران رادیاتور – شوفاژ لورچ – سینا قانعی

خرید کولر گازی اسپلیت

خرید کولر گازی اسپلیت می تواند تصمیمی مهم برای خانها شما باشد. خرید پکیج ایران رادیاتور نیز یکی از بهترین گزینه های ممکن در بازار است. شوفاژ لورچ نیز می توانید از دیگر انتخاب های خوب شما در راستای تجهیر کردن خانه شما باشد. با ما همراه باشید.

 

کولر گازی اسپلیت

کیفیت هوا

مهم نیست کدام کولر گازی را انتخاب می کنید، برای بهبود کیفیت هوای داخل خانه ضروری است. باید دارای فیلترهایی باشد تا با به دام انداختن دود، بوی نامطبوع و ناخالصی ها، هوای تمیز را فراهم کند. یک واحد رطوبت زدایی خوب نیز یک امتیاز است، زیرا با کاهش رطوبت به تضمین یک محیط راحت در فصل باران های موسمی کمک می کند.

 

عناصر اصلی

فن دمنده یکی از اجزای ضروری یک کولر گازی است که وظیفه توزیع هوا در سراسر خانه شما را بر عهده دارد. اندازه فن دمنده بزرگتر، جریان هوا قوی تر است. کویل های کندانسور جزء دیگری هستند که برای سرعت بخشیدن به خنک کننده استفاده می شوند. کولر گازی باید به گونه ای باشد که کویل های کندانسور از تبادل حرارت پشتیبانی کرده و خاصیت ضد خوردگی داشته باشند. خازن های محافظ یکی دیگر از اجزای کلیدی هستند که ایمنی آتش را در صورت قطع یا خرابی مدار فراهم می کنند.

 

سرعت

سیستم های تهویه مطبوع با ترموستات و فن های متعدد به ما امکان می دهند به سرعت های متغیر فن دست پیدا کنیم و در نتیجه مصرف برق کلی را کاهش دهیم. این روزها، AC ها گزینه هایی در تنظیمات جریان هوا و چرخش نیز دارند. این انتخاب ها به کاربر اجازه می دهد تا سطوح خنک کننده کولر گازی را مطابق میل خود تنظیم کند و همچنین به کاهش سطح نویز کولر گازی کمک می کند.

 

پکیج ایران رادیاتور

متأسفانه، همه آبگرمکن ها به یک اندازه ساخته نمی شوند، بنابراین باید تصمیم بگیرید که کدام نوع برای نیازهای خانه و خانواده شما مناسب است.

 

اندازه

اندازه آبگرمکن شما به چند عامل بستگی دارد، از جمله اینکه روزانه چه مقدار آب گرم برای هر یک از اعضای خانواده خود نیاز دارید. اندازه مناسب را انتخاب کنید تا اطمینان حاصل کنید که منبع آب گرم کافی دارید و همچنین مطمئن خواهید شد که منبع آب گرم شما به طور موثر ایجاد می شود. برای شروع اندازه‌گیری آبگرمکن، باید FHR یا رتبه‌بندی ساعت اول را تعیین کنید. این عدد به مقدار آب گرم (به گالن) اشاره دارد که خانه شما در شلوغ ترین ساعت خود استفاده می کند، که معمولاً اول صبح است.

 

بهره وری

باز هم، اندازه آبگرمکن شما اهمیت دارد اگر بخواهید همه آب گرم کافی داشته باشند. با این حال، اگر می خواهید آب گرم زیادی بدون افزایش مصرف انرژی/سوخت خود داشته باشید، کارایی آبگرمکن شما نیز مهم است. هر مدل آبگرمکن دارای یک EF یا ضریب انرژی است. هر چه ضریب انرژی بیشتر باشد، آبگرمکن شما بازده انرژی بیشتری خواهد داشت.

 

مقاله دیگر :   خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

آبگرمکن با مخزن کوچکتر دارای امتیاز EF بالاتری است زیرا آب کمتری برای گرم کردن مداوم وجود دارد. هرچه مخزن بزرگتر باشد، خطر اتلاف گرما از طریق مخزن بیشتر است، که می تواند بر بهره وری انرژی آبگرمکن ذخیره سازی شما تأثیر منفی بگذارد. از آنجایی که مخزن وجود ندارد، نیازی به استفاده مداوم از انرژی برای گرم کردن مداوم آب با آبگرمکن بدون مخزن نیست. عدم وجود مخزن نیز از اتلاف حرارت جلوگیری می کند. در مجموع، یک مدل بدون مخزن منبع آب گرم را به شیوه ای کارآمدتر تولید می کند.

شوفاژ لورچ

سبک های شوفاژ

در ادامه در راهنمای خرید شوفاژ ما باید در مورد سبک و شکل شوفاژ برای نیازهای شما صحبت کنیم. این یک تصمیم مهم است زیرا اغلب می تواند بر راندمان شوفاژ شما تأثیر بگذارد.

افقی

وقتی به شوفاژ فکر می کنید اولین شکلی که به ذهنتان می رسد احتمالاً یک شکل افقی است. شوفاژهای افقی امروزه یکی از محبوب ترین شوفاژهای موجود در بازار هستند و به راحتی می توان دلیل آن را فهمید. شوفاژهای افقی برای پخش بیشتر گرما عالی هستند. این آنها را به گزینه ای عالی برای فضاهای بزرگتر و فضاهایی با سقف بلند تبدیل می کند که گرما می تواند به تدریج از طریق فرآیند همرفت افزایش یابد. این تضمین می کند که هیچ حفره ای از هوای سرد در اتاق وجود ندارد.

 

ظرافت یک شوفاژ افقی نیز یک نقطه فروش است زیرا بسیاری از مردم ترجیح می دهند شوفاژهایشان در پس زمینه محو شوند. آنها روی دیوارهای بلندتر عالی عمل می کنند، اما تنها چیزی که باید مراقب آن باشید این است که شوفاژ افقی خود را با وسایل بزرگتر بپوشانید، که میزان گرما را به حداقل می رساند.

 

عمودی

شوفاژهای عمودی در چند سال گذشته به طور فزاینده ای محبوب شده اند، به خصوص که مردم ترجیح می دهند با شوفاژ خود اظهار نظر بیشتری کنند. از آنها می توان برای ایجاد یک نقطه کانونی در اتاق استفاده کرد و اغلب احساس طراحی بیشتری به آنها می دهد.

 

آنها اغلب انتخاب خوبی هستند در جایی که فضا در بالاترین حد است. به ویژه آشپزخانه ها و حمام ها می توانند از شوفاژ عمودی بهره مند شوند زیرا فضای دیوار اغلب در این اتاق ها کم است. با این حال، شوفاژهای عمودی اغلب می توانند در اتاق نشیمن که مبل یا مبلمان مانع شوفاژ افقی می شود، مفید باشد. با یک شوفاژ عمودی با عرض نازک، به دلیل عدم جذب گرما توسط صندلی، مبل و تلویزیون و غیره، خروجی BTU بیشتری خواهید داشت.

 

پکیج ایران رادیاتور و مدل های شوفاژ لورچ را می توانید مستقیما از وب سایت hc4s.shop تهیه کنید. پس حتما به این وب سایت سری بزنید و از این اقلام دیدن نمایید.